Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا شامگاه دوشنبه رئیس جمهور برای دومین بار از طریق تماس تلفنی در جریان وضعیت مسجدسلیمان در پی رخداد زلزله قرار گرفت.

استاندار خوزستان در خصوص جزییات این تماس به ایرنا گفت: هنگام وقوع زلزله امروز در تهران در جلسه بودم و پس از این حادثه هم رئیس جمهور و هم وزیر کشور تماس داشتند و شرایط منطقه و مردم را جویا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان گفت: به دستور رییس جمهوری تمام برنامه‌ها و جلسات روز دوشنبه را لغو کرده و بلافاصله به منطقه برگشتم و در جریان امور قرار گرفتم که امشب دوباره دکتر روحانی یا من تماس گرفتند و اطلاعات لازم را به استحضار رساندم و ایشان هم دستورات لازم را دادند.

وی گفت: رییس جمهوری دستور دادند تمام امکانات استان و شهرستان برای کمک رسانی به مصدومان بسیج شود و امکانات لازم در اختیار افرادی که منازلشان آسیب دیده، قرار بگیرد و اگر در زمینه خاصی نیاز به دستور رئیس جمهوری بود این موضوع فوراً منتقل شود تا کارهای لازم انجام شود.
استاندار خوزستان ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری به مردم خوزستان افزود: دکتر روحانی اعلام کردند که ما مانند شرایط سیل، امروز هم در کنار زلزله زدگان هستیم، سپس دستور ارزیابی و تعیین خسارت ها را هم دادند که به زودی انجام خواهد شد، ما هم با تمام توان سعی در بهبود شرایط برای مردم زلزله زده مسجدسلیمان داریم.

زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۷ درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) صبح دوشنبه شهرستان مسجد سلیمان خوزستان را لرزاند که در پی آن پس لرزه‌هایی در بسیاری از مناطق استان احساس شد.

پس از زلزله اولیه تاکنون ۱۵ پس لرزه در این شهرستان رخ داده است.

کانون این زمین لرزه شهر گلگیر مسجد سلیمان بوده است که در این حادثه ۱۱۴ نفر در مسجد سلیمان مصدوم شدند و یک نفر به دلیل ترس دچار عارضه قلبی شد و جان خود را از دست داد.

۷۱۶۴/‏۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئیس جمهوری مسجدسلیمان غلامرضا شریعتی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه برق شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح‌زاده گفت: بر اثر توفان در شادگان، تعدادی از دکل‌های فشار قوی سقوط کردند و بریدگی سیم‌های برق رخ داد و آسیب جدی به شبکه برق وارد شد و ایستگاه اصلی شهرستان را دچار مشکل کرد.

وی افزود: این مشکل باعث قطع شدن برق در برخی مناطق شهرستان شادگان شد و برق در این مناطق ناپایدار بود.

صالح زاده ادامه داد: با سرعت عملی که متخصصان و نیرو‌های سازمان برق برای رفع این مشکل داشتند اکنون برق در تمامی مناطق شهرستان شادگان به پایداری رسید.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

دیگر خبرها

  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌