Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی ملی‌پوش تیراندازی ایران گفت: یک تیرانداز بیش از آمادگی تکنیکی و فنی و حتی جسمانی نیاز به آمادگی روانی دارد و انتظارات بخش‌های مختلف بدترین سم برای یک تیرانداز محسوب می‌شود. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ایتالیا، نجمه خدمتی در خصوص کسب مدال طلای تفنگ‌ میکس در سی‌امین دوره یونیورسیاد اظهار داشت: رشته تیراندازی با تمام رشته‌های ورزشی تفاوت جدی دارد و تمام تلاش یک تیرانداز با کمتر از یک دهم امتیاز در برابر چشمانش نابود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک تیرانداز بیش از آمادگی تکنیکی و فنی و حتی جسمانی نیاز به آمادگی روانی دارد و انتظارات بخش‌های مختلف بدترین سم برای یک تیرانداز  محسوب می‌شود.

این تیراندازی تصریح کرد: هیجان و استرس ناشی از آن ضربان قلب تیراندازان را در سطح بسیار زیادی افزایش داده، به‌گونه‌ای که گاهی تکان‌های ناشی از آن تعادل بدن را بر هم زده  و تیر در هدف نمی‌نشیند.

تیرانداز  23 ساله کشورمان گفت: همه تیراندازان انتخابی و اعزام شده به مسابقات هدف و خواست اصلی‌شان کسب سکو و مدال است، همانطور  که هدف تک‌تک ما در جام‌های جهانی کسب سهمیه برای المپیک بوده است.

خدمتی در پایان به برنامه تیم ملی تیراندازی و کسب سهمیه المپیک 2020 اشاره کرد و گفت: ما نیاز به حمایت مسئولان داریم. این حمایت الزاماً مالی نیست. نباید مرتب به تیرانداز گفته شود که در این مسابقه سهمیه را می‌گیری یا آمادگی گرفتن سهمیه را داری؟ بسیاری از تیراندازان حتی در المپیک استرس کمی دارند، زیرا پیش از اندیشیدن به مدال و ایستادن بر سکو به فکر این هستند که خودشان و توانایی‌شان را ثابت کنند و این مسئله ضریب هیجان و استرس آنها را کاهش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: قصد مقایسه هیچ رشته‌ای را ندارم اما در برخی رشته‌ها ایجاد هیجان امکان موفقیت را افزایش می‌دهد، اما این باور باید ایجاد شود که تیراندازی نیاز جدی به آرامش روانی دارد.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا| صداقت: پیش‌بینی می‌کردم مدال‌های بیشتر و خوش‌رنگ‌تری بگیرم

انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یونیورسیاد نجمه خدمتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یونیورسیاد نجمه خدمتی یونیورسیاد نجمه خدمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا

به گزارش خبرآنلاین مدتی است دانشجویان دانشگاه های آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و اعتراضات گسترده شان به گوش جهانیان رسیده است.

به گزارش فارس، در این رابطه عبداله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: این اتفاق بی سابقه و میمونی است که بیداری واقعی در فضای دانشگاهی را نشان می دهد.

وی افزود: با توجه به اتفاقاتی که افتاده دانشگاه علامه طباطبائی هم آمادگی دارد سوابق تحصیلی استادان و دانشجویان علوم انسانی دانشگاهیان آمریکایی که اخراج شده را برای پذیرش بررسی کند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی اضافه کرد: ما حتی آمادگی داریم از این افراد برای حضور در مجامع علمی دانشگاه دعوت کنیم تا از ارزیابی و تجربیات شان از اتفاقاتی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی رخ می دهد استفاده کنیم.

معتمدی در ادامه گفت: اگر رشته تحصیلی این افراد با رشته تحصیلی دایر در دانشگاه علامه طباطبائی مطابق باشد آمادگی داریم به این دانشجویان بورس تحصیلی ارائه کنیم و حتی آمادگی آموزش زبان فارسی از طریق وبینار و فضای مجازی در دوره های معینی به آنها داریم تا با زیان فارسی آشنا شوند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902273

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو