Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده سریال «الف دزفول» از تصویربرداری این سریال در شهر دزفول خبر داد.به گزارش بلاغ،«محسن علی اکبری» تهیه کننده سریال «الف دزفول» در گفت‌وگو با خبرنگار  گفت: تاکنون ۲۵ قسمت از این سریال توسط خانم مرجان اشرفی زاده به نگارش درآمده است. 

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌هایمان قرار است همزمان با پایان تصویربرداری سریال «نفوذ» تصویربرداری این سریال نیز آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تهیه کننده با اشاره به قصه‌ای که در این سریال به آن پرداخته می‌شود، افزود: قصه این سریال در دهه ۶۰ اتفاق می‌افتد و به مقاومت مردم دزفول در مقابل موشک باران عراق می‌پردازد، در حقیقت ما در این سریال  از سال ۵۹ تا ۶۵ را به تصویر می‌کشیم. 

تهیه کننده سریال «نفوذ» درباره تسلط کارگردان و نویسنده به موضوع موشک‌باران دزفول نیز گفت: نویسنده و کارگردان این سریال اهل دزفول است و می‌تواند در نوع گویش و ساختار کار کمک حالمان باشد.

علی اکبری درباره لوکیشن‌های این سریال نیز بیان داشت: اغلب لوکیشن‌های «الف دزفول» در شهر دزفول خواهد بود و به شهرک سینمایی غزالی نمی‌رویم، به این دلیل که جنگ به آن شکل و شمایل در این سریال نشان داده نمی‌شود و موضوع اصلی‌مان جریان داشتن زندگی در پشت خط جبهه است.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «الف دزفول» به کارگردانی مرجان اشرفی زاده در ۴۰ قسمت تولید می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه فردا دوشنبه در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند گفت: روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

او  با بیان اینکه روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

وی همچنین از صدور هشدار هواشناسی برای نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه تا پنج شنبه  به همراه ناپایداری‌های همرفتی خبر داد و گفت: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و غرب خوزستان، غرب چهارمحال و بختیاری را شاهد هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • صحرایی: روزانه ۸ مدرسه در کشور ساخته می‌شود
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود