Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، پس از انتشار اخباری مبنی بر تصمیم امارات برای خروج از بخش‌هایی از یمن که البته برآوردها چیز دیگری درباره این موضوع می‌گوید، «محمد علی الحوثی» رئیس شورای عالی انقلاب یمن در صفحه توئیتر خود به این امر پرداخت.

وی در توئیتی نوشت: کشورهای متجاوز را به اعلام خروج از یمن فرامی‌خوانیم، جمهوری یمن حمله، محاصره و ممنوعیت (حریم) هوایی را مردور می‌داند، خروج از یمن تصمیمی ایده‌آل است که باید در زمان فعلی گرفته شود، اقدام کشورهای متجاوز در استفاده از یمن به عنوان میدانی جهت آزمایش سلاح‌های اروپایی و آمریکایی طی پنج سال دیگر بس است، موضوعی که زشت بودن جنایات آنها را به جهان ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هفته جاری، خبرگزاری فرانسه به نقل از مسئول اماراتی که نخواست نامش فاش شود، مدعی شد که «ابوظبی قصد دارد راهبرد خود در یمن را از جنگ به صلح تغییر دهد.

 روزنامه لبنانی «الاخبار» پانزدهم ماه جاری (تیرماه) اعلام کرد:برخی اخبار منتشرشده مبنی بر کاهش حضور نظامی امارات در یمن خلاف واقعیت است و اخبار مذکور در رسانه‌ها هم‌زمان با عملیات تقویت حضور نظامی امارات در جنوب، جبهه‌های ساحل غربی و استان «جوف» منتشر می‌شود.

این روزنامه نوشت: پس از آنکه تجهیزات نظامی گسترده به جنوب یمن ارسال شد و شبه‌نظامیان وابسته به امارات در ساحل غربی و استان‌های شبوه، یمن و جزیره سقطری مواضع خود را مستحکم کردند امارات تلاش می‌کند به جهان بگوید حضور نظامی خود را در استان‌های جنوبی و شرقی یمن کاهش داشته و این خلاف واقعیت است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این اجلاس بین جمهوری اسلامی ایران و قاره پرظرفیت آفریقا، بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق با زمان‌بندی مشخص برای تحقق اهداف اجلاس تاکید کرد. رئیس جمهور با بیان اینکه زمینه‌های همکاری خوبی میان ایران و کشورهای آفریقایی وجود دارد خاطرنشان کرد: امیدوارم این نشست منشاء تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های سازنده و موثری برای ارتقای اقتصاد مکمل و اثربخش میان ایران و کشورهای آفریقایی و منشا پیشرفت اقتصادی بیش از پیش برای دو طرف باشد.

دریافت 81 MB

تدوینگر: امین نصراللهی                       

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر