Web Analytics Made Easy - Statcounter

داداش زاده گفت: شناخت اهمیت و نقش ارتباط درمان جویانه با قرآن در حوزه سبک زندگی قرآنی و آشنا ساختن جامعه با مؤلفه‌های سبک زندگی اسلامی از اهداف برگزاری این کارگاه ها است.

«حجت الاسلام محمد داداش زاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با بیان اینکه ۴۰ کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در استان آذربایجان غربی برگزار می شود، اظهار کرد: روزآمد کردن و کارآمدی هرچه بیشتر آموزه‌های دینی در پاسخگویی به مسائل و گره گشایی از مشکلات فردی و اجتماعی به همراه ایجاد مرجع و منبع موثق را از ضرورت‌های برگزاری این کارگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: شناخت اهمیت و نقش ارتباط درمان جویانه با قرآن در حوزه سبک زندگی قرآنی و آشنا ساختن جامعه با مؤلفه‌های سبک زندگی اسلامی و قرآنی از اصلی ترین اهداف برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی است.

 

 وی گفت: سال گذشته ۳۸ کارگاه آموزشی با بهره مندی بیش از ۳ هزار نفر برای اقشار تأثیرگذار جامعه از جمله زنان فرهیخته، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات استان برگزار شده که امسال پیش بینی کی شود در هریک از این کارگاهها بیش از ۵۰ نفر شرکت کنند.

 

این مسوول تصریح کرد:  ترویج سبک زندگی اسلامی و برگزاری چنین کارگاه هایی می‌تواند جامعه را از گزند آسیب‌ها دور کند.

 

داداش زاده عنوان کرد: ایستادگی در برابر توطئه دشمنان در بخش‌های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و  موردهای دیگر با  توجه ویژه به سبک زندگی اسلامی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه دشمن درصدد بوده تا با تغییر سبک زندگی و به دنبال آن تغییر فرهنگ به جامعه اسلامی صدمه زند، بیان کرد: این همه هجومی که به اسلام و پایه‌های اعتقادی آن می شود و این همه تحریفی که در پیام‌های اسلام صورت می گیرد نشان دهنده این هدف دشمن بوده ودباید تلاش کنیم سبک زندگی اسلامی را در خانواده و دوستان خود گسترش دهیم.

 

وی، دوره توانمند سازی مدیران موسسات قرآنی با همکاری اتحادیه موسسات قرآنی به تعداد ۱۰۰ نفر با عناوین آشنایی با مفاهیم مدیریت فرهنگی و قرآنی، نیاز سنجی، هدف گذاری، همچنین شناخت فرصتها و تهدیدات با قرآن در رمضان امسال را از مهمترین اقدامات انجام گرفته در بخش قرآنی این اداره کل عنوان کرد.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد حجت الاسلام ارزانی اردبیل زلزله مسجدسلیمان هلال احمر مسجدسلیمان کانون های فرهنگی هنری مساجد سبک زندگی قرآنی ترویج سبک زندگی اسلامی سبک زندگی اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند