Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:20:39 GMT

قیمت و خرید هدیه و هدایای تبلیغاتی ارزان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۸۳۷۳

قیمت و خرید هدیه و هدایای تبلیغاتی ارزان

تبلیغات و محصولات تبلیغاتی بر اساس میزان اثرگذاری و ماندگاری در ذهن افراد یک جامعه ارزش‌گذاری می‌شوند. به این معنی که تبلیغی که بیشترین اثر و ماندگاری در حافظه افراد داشته باشد قاعدتا ارزش بیشتری دارد و تمرکز بیشتری از سوی دست‌اندرکاران تبلیغات بر روی آن‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بنابر چاپ آقا، در ادامه با انواع هدایای تبلیغاتی آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی را می‌توان از اثرگذارترین محصولات تبلیغی دانست که معمولاً (با توجه به نوع هدیه) برای مدت طولانی در کنار مشتری شما باقی می‌ماند.

خودکار تبلیغاتی

طبق آمارهای تخصصی ارائه‌شده در زمینه تبلیغات در سال گذشته میلادی خودکار تبلیغاتی بالاترین حد تأثیرگذاری و فروش را داشته است. مشخص است که به خاطر تنوع بسیار زیاد هم ازلحاظ کیفیت و هم ازلحاظ قیمت، این محصول یکی از اهداف تمام کسانی است که تمایل به ارائه هدایای تبلیغاتی دارند.

ازآنجایی‌که خودکار از وسایلی است که همیشه و در همه‌جا همراه افراد است و مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان آن را یکی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی دانست؛ اما باید به این مهم توجه ویژه داشت که به همان اندازه که این محصول، مهم و تأثیرگذار است، در صورت انتخاب بد و عرضه یک خودکار بی‌کیفیت و ضعیف، تخریب یک برند را به همراه دارد و نه‌تنها می‌تواند زحمات یک تیم تبلیغاتی را به‌زودی از بین ببرد بلکه جنبه‌های منفی از محصول در ذهن بیننده بر جای بگذارد.

ساعت دیواری تبلیغاتی

اگر می‌خواهید تبلیغ شما همیشه در بالاترین نقطه از هر دفتر (و حتی خانه) باشد و همه افراد، چه مشتریان و چه سایر افراد پیرامون‌شان مجبور به استفاده از محصولات تبلیغاتی و دیدن تبلیغ شما باشند، ساعت دیواری تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تنوع این محصول از کلیت آن گرفته تا تک‌تک اجزای آن را در برمی‌گیرد.

سررسید

اهمیت یادداشت و داشتن یک سررسید بر کسی پوشیده نیست؛ و قطعاً نیازی به توضیح نیست که افراد منظم و با برنامه همیشه از سررسید برای اطلاع و انجام امورشان استفاده می‌کنند. این محصول نیز به‌واسطه مواد اولیه مختلف و زیادی که در آن استفاده می‌شود دارای قیمت‌ها و انواع متنوعی است که هر شرکت و شخصی بسته به نوع نیاز خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

فلش تبلیغاتی

انتقال بسیار وسیع اطلاعات و اساساً نیازهای دنیای امروز، فلش مموری‌ها را به ابزاری تبدیل کرده‌اند که در دست همگان، با هر سن و موقعیتی دیده می‌شود و استفاده از آن به خاطر سادگی در انتقال و امنیت بالا هیچ محدودیتی ندارد. به همین منظور فلش‌ها یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می‌روند.

هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص به آن دسته از هدایا گفته می‌شود که به‌صورت موردی و با توجه به شرایط و اتفاقات پیرامون و یا محل ارائه آن و یا زمان ارائه محصول از آن‌ها استفاده می‌شود. برای مثال استفاده از گلدان‌های گل برای تبلیغ محصول مشخص در نزدیکی عید نوروز و یا محصولات فصلی دیگر.

انواع هدیه تبلیغاتی در چاپ آقا

بخش توسعه محصول شرکت چاپ آقا با بررسی و تحقیق درباره نیازهای مختلف شرکت‌ها و واحدهایی که از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند اقدام به پوشش این نیاز مشتریان از ابتدا نموده است و برای اینکه نیازهای مختلف در این زمینه را پوشش دهد تنوع زیادی در نوع محصول، جنس و تیراژ آن در نظر گرفته شده است که باعث سرعت تولید و رضایت بیشتر مشتریان می‌شود.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چاپ آقا هدایای تبلیغاتی خرید هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر روستا افزود: این مقدار مواد غذایی غیرقابل‌مصرف با تشدید نظارت‌های امسال توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت میاندوآب از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و روستایی توقیف و جمع‌آوری‌شده بودند.

او گفت: این مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف پس از کشف و جمع‌آوری و طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای دادستانی و با حضور نمایندگان سازمان‌های ذی‌ربط امحا و معدوم شد.

روستا با اشاره به بازدیدهای مکرر توسط بازرسان بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، تصریح کرد: کار نظارت بر مراکز عرضه در طول سال همچنان بادقت لازم انجام می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم هنگام خرید به شرایط بهداشتی مواد غذایی توجه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب هم چنین با اشاره به اجرای بازرسی‌های روزانه از مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی و خوراکی و غیره در سطح شهرستان، گفت: از عموم مردم خواهشمندیم مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در هنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و نیز پروانه ساخت، مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.

 

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است