Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ سابق تیم ملی انگلیس به توانایی‌های تیمش ایمان دارد.

طرفداری- لیتون بینز امیدوار است در فصل ۲۰-۲۰۱۹ رقیب جدی‌تری برای لوکاس دینیه باشد.

به گزارش لیورپول اکو، دینیه در اولین فصل حضورش در گودیسون پارک درخشش قابل توجهی داشت و بینز را نیمکت نشین کرد. مدافع ۳۴ ساله تافی‌ها در ارتباط با تلاش خود برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی گفته است:

او در فصل گذشته واقعا خوب کار کرد و شایسته حضور مستمر در ترکیب تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصا همیشه به دنبال این هستم تا هر روز کارم را به بهترین نحو انجام بدهم تا آماده باشم که در صورت نیاز به تیم کمک کنم. روند آماده شدن من تغییر نکرده است؛ حتی در بازی‌هایی که می‌دانم بازی نخواهم کرد، خودم را به نحوی آماده می‌کنم که انگار قرار است در ترکیب اصلی قرار بگیرم. 

او در خصوص انتظارات از فصل آینده گفت: 

این امکان وجود دارد که بتوانیم فصل را در رده بالاتری به پایان برسانیم. در فصل گذشته خیلی خوب بودیم ولی در میانه‌های کار به مشکل برخوردیم و در نهایت فصل را به خوبی به پایان رساندیم. می‌دانیم اگر در میانه فصل هم فرم‌مان را حفظ می‌کردیم، امتیازات بیشتری به دست می‌آوردیم. می‌دانیم که هنوز جا برای پیشرفت داریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم