Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیگی گفت: بیش از ۲۰ برنامه با ۶ محور به مناسبت دهه کرامت در کانون های مساجد استان اجرا می شود.

«حجت الاسلام اباذر بیگی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی با شعار " مهربانی به رسم اهل بیت علیهم السلام" در 6 محور بصورت جشن های مردمی در مساجد و کانون ها  استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی  جشن کرامت، ایستگاه‌های کریمانه، آذین بندی مساجد و محلات، نذر شادی، کاروان کرامت و دختران آفتاب را 6 محور برنامه های دهه کرامت کانون های فرهنگی و مساجد ساتان آذربایجان غربی عنوان کرد.

وی افزود:  نقش و جایگاه دختران و زنان در تحقق تمدن نوین اسلامی، برگزاری حلقه های فرهیختگی(طرح شنبه ها با کتاب)، خدمت کریمانه در پرتو محبت کریمه اهل بیت(علیه السلام)، خدمت کریمانه و ترویج فرهنگ گره گشایی، امام هشتم(علیه السلام) الگوی کامل خدمت کریمانه، ارتقا کرامت اجتماعی با حمایت از کالای ایرانی، نقش زنان در تبلیغ معارف دینی با الگوگیری از حضرت معصومه(س)، راهکارهای برون رفت از سبک زندگی غربی، سبک زندگی رضوی، شهدا الگوی خدمت کریمانه و برگزاری جشن های کانونی به همراه اعطا هدایا به دختران با حجاب محله یا به اعضا دانش آموز برتر محله   را جز برنامه های پیشنهادی برای کانون های مساجد آذربایجان غربی است.

حجت الاسلام بیگی در ادامه سخنان خود عنوان کرد:  برپایی 8 جشن – 8 روستا در کانون‌های روستایی استان، نمایش رضوی " سئوگلی" در کانون‌های مساجد شهرستان خوی و نمایش رضوی " پدرانه" در کانون‌های مساجد شهرستان ارومیه، مسابقه فرهنگی کرامت، مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب در 40  کانون مسجد، جشن میلاد آفتاب هشتم – کرامت هشتم در امامزاده غریب حسن ارومیه و همزمان در بیش از 400 کانون مساجد استان جز برنامه های دهه کرامت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی است.

 گفتمان ولایتمداری از منظر کریم اهل بیت (ع) در شهرستان نقده، و ویژه برنامه خدمت کریمانه در راستای جمع آوری کمک‌ها و یاری رسانی به استان‌های سیل زده در 60 کانون استان، برگزاری جشنواره آموزشی سیره رضوی در 20 کانون و جشنواره " از کریم (ع) تا کریمه (س) در کانون‌های مساجد شهرستان ارومیه، همایش دختران با حجاب در 40 کانون استان، مسابقه نامه‌ای به امام رضا (ع) در 8 کانون استان، جشنواره شعر ترکی و کردی رضوی در کانون‌های شهرستان ارومیه و مهاباد و برگزاری جشنواره از عید تا عید،10 جشن –10 مسجد ( ویژه سخنرانی مبلغان و مبلغات) در 10 شهرستان کانون های مساجد استان،اعزام 3 کاروان به مشهد مقدس ویژه کانون های اهل سنت استان را از دیگر برنامه ها اعلام کرد. 

وی اذعان کرد: برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی از(۱۳تیر) همزمان با اول ماه ذی القعده آغاز و تا (۲۳تیر) برابر با یازدهم ذی القعده ادامه می یاید.

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد دهه کرامت در فارس زلزله مسجدسلیمان شیراز حجت الاسلام ارزانی هلال احمر حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی جشن های مردمی دهه کرامت جشن های مردمی جشن های دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود