Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@20:39:29 GMT

مواد مخدر سال ۹۷ جان ۷۲ شهروند قزوینی را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۹۵۵۹

مواد مخدر سال ۹۷ جان ۷۲ شهروند قزوینی را گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: سال گذشته در استان قزوین ۷۲ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر جان باختند. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین،  بهزاد ولی زاده صبح امروز به خبرنگار خبرگزاری تسنیم در قزوین گفت: متاسفانه یکی از مواردی که در سال های گذشته در استان قزوین شاید سیر صعودی آن بوده ایم مرگ و میر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آمارها نشان از افزایش نزدیک به 14 درصدی فوت بر اثر سوء مرف مواد مخدر در استان قزوین  در مدت یک ساله سال 97 به نسبت سال 96 دارد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین افزود: متاسفانه سال 97 در استان قزوین سال پر خطری در حوزه مصرف مواد مخدر بود و 72 نفر بر اثر عوارض ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در استان قزوین جان باختند.

معاون وزیر کشور در کرمان: زندانیان مواد مخدر 40 درصد زندانیان کشور را تشکیل می‌دهندمحموله 400 کیلویی مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان کشف شد36 باند مواد مخدر در اصفهان شناسایی و منهدم شد؛ اجرای طرح «کام» با هدف مبارزه با خرده‌فروشی مواد مخدر

ولیزاده ادامه داد: از این تعداد 65 نفر مرد و 7 نفر را زنان تشکیل دادند، که متاسفانه فوت زنان بر اثر سوء مصرف دخانیات در قزوین پارسال بیش از 133 درصد رشد در استان داشته است.

وی گفت: همچنین پارسال فوت مردان بر اثر سوء مصرف دخانیات در استان قزوین رشدی 8 درصدی را نشان میدهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین عنوان کرد: سال 96 در مجموع در استان قزوین 63 نفر بر اثر عوارض ناشی از سوء مصرف دخانیات جان باختند.

انتهای پیام/ن

R41364/P1361/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد