Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مویدی که پیش از این نیز سابقه عضویت و حتی ریاست شورای اسلامی شهر کرمان را در کارنامه خود داشته است با استعفا از هیئت مدیره اتاق اصناف کرمان و ادای سوگند در فرمانداری کرمان، جایگزین زهرا ایرانمنش عضو سابق شورای شهر شد.

در این جلسه همچنین از اعضا خواسته شد کاندیداتوری خود برای نایب رییسی شورا را اعلام کنند که از بین یازده نفر عضو، تنها رامین ارجمند کرمانی کاندید شد که با ۶ رأی موافق، ۲ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع به عنوان نایب رییس شورای اسلامی شهر کرمان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه علی اکبر مشرفی اعلام کرد اعضا شورا باید سخنگوی شورا را انتخاب کنند لذا ما میخواهیم احمد حسن زاده را به عنوان سخنگوی شورا انتخاب کنیم.

حسن زاده، عضو جدید شورا از پذیرفتن آن امتناع کرد و محمد فرشاد، رییس شورای اسلامی شهر اعلام کرد: سردار چناریان به دلیل اینکه رییس کمیسیون برنامه و بودجه هستند برای این سمت گزینه بهتری هستند.

در ادامه سردار چناریان با ۷ رأی موافق، ۳ رأی مخالف و یک رأی ممتنع به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان منصوب شد.

در این جلسه همچنین میرحسینی تنها کاندید نماینده شورای شهرستان ها شد و با ۸ رأی موافق، ۲رأی مخالف و یک رأی ممتنع جایگزین زهرا ایرانمنش نماینده سابق شورای شهرستان شد.

لازم به ذکر است، علی اکبر مشرفی دیگر نماینده شورای شهرستان است.

انتخاب تعدادی از اعضای کمیسیون ها، از دیگر برنامه های عصر امروز شورای شهر بود که طی آن سید محمد رضا میرحسینی به عنوان رییس کمیسیون و  احمد حسن زاده به عنوان نایب رییس و زهرا لری،حسین چناریان و فتح الله مویدی به عنوان عضو کمیسیون گردشگری و اصناف معرفی شدند.

همچنین محمد فرشاد، علی خدادادی، احمد حسن زاده و فتح الله مؤیدی نیز به عنوان اعضای کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست معرفی شدند. خدادادی به عنوان رییس کمیسیون و زهرا لری به عنوان نایب رییس کمیسیون انتخاب شدند.

محمد جواد کامیاب به عنوان رییس ، منصور ایرانمنش به عنوان نایب رییس، رامین ارجمند کرمانی، محمد رضا میرحسینی و حسین چناریان هم به عنوان اعضاء  کمیسیون عمران و حمل و نقل معرفی شدند.

حسین چناریان، علی خدادادی،محمد فرشاد، محمد جواد کامیاب، منصور ایرانمنش، رامین ارجمند کرمانی و فتح الله مؤیدی،محمد رضا میرحسینی نیز به عنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و ایجاد منابع پایدار معرفی شدند. چناریان به عنوان رییس و میرحسینی به عنوان نایب رییس این کمیسیون معرفی شدند.

در کمیسیون حقوقی و نظارت نیز، مویدی به عنوان رییس، مشرفی به عنوان نایب رییس، حسن زاده،لری و ایرانمنش هم به عنوان اعضا منصوب شدند.

ارجمند کرمانی به عنوان رییس کمیسیون معماری و شهرسازی و حاشیه نشینی ، ایرانمنش به عنوان نایب رییس، کامیاب، میرحسینی و خدادادی نیز به عنوان دیگر اعضای این کمیسیون معرفی شدند.

انتخاب اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اما به جلسه بعد موکول شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلات جلسه علنی حاشیه نشینی شورای شهر محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت

رافا یوسته اخبار منتشر شده پیرامون ادامه همکاری با ژاوی را تأیید  کرد.

طرفداری | رافا یوسته با قاطعیت از ژاوی حمایت کرد.

در جریان جلسه روز گذشته میان ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، تکلیف آینده نیمکت بارسلونا مشخص شد. ژاوی پس از توافق نهایی با سران باشگاه، حداقل برای یک فصل دیگر سرمربی بارسا خواهد بود. ژاوی که طی ماه‌های اخیر بارها جدایی خود را از بارسلونا در پایان فصل اعلام کرده بود، در نهایت با چرخشی 180 درجه‌ای، تصمیم به ادامه همکاری با آبی‌واناری‌ها گرفت.

 

فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند

رافا یوسته، نایب‌رییس باشگاه بارسلونا ضمن تأیید اخبار منتشر شده پیرامون آینده ژاوی، به حمایت قاطع از این سرمربی پرداخت. یوسته پس از پایان جلسه با ژاوی در مصاحبه با خبرنگارانی که کنار منزل خوان لاپورتا جمع شده بودند، گفت:

هیئت‌مدیره بارسلونا در خصوص ادامه حضور ژاوی اتفاق نظر دارد. ما هرگز به دنبال سرمربی دیگری نبودیم. به ژاوی اعتماد داریم. دکو 100 درصد به ژاوی اعتماد دارد. ناکامی قطعاً عواقبی دارد، بله. اما باید با جزئیات به آن نگاه کرد. ما این فصل به خوبی رقابت کردیم و سطح بازی تیم نیز پیشرفت کرده‌است. ژاوی کسی است که جرئت و جسارت دارد. 

امیدوارم در ماه نوامبر به ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ برگردیم. ما تا آخر مبارزه خواهیم کرد، زیرا تا زمانی که زندگی وجود دارد، امید هم وجود دارد. من می‌خواهم ژاوی سرمربی بارسلونا از نیوکمپ جدید باشد. ما می‌خواهیم دوباره تاریخ‌سازی کنیم و این کار را با ژاوی انجام خواهیم داد. ما کاتالانی هستیم. این پروژه هم‌چنان ادامه دارد، به خصوص با بازیکنان بومی. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود