Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@20:19:11 GMT

پرونده بهمن‌موتور با هاوال H۲ روی میز تعزیرات

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۹۷۰۵

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در طول یک ماه گذشته تعداد ۸۰۰ خودوری سیتروئن C۳ بدون این که پرونده به محاکم قضایی فرستاده شود با تفاهم سازمان تعزیرات و شرکت سایپا به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید یاسر رایگانی در جمع خبرنگاران در حاشیه تودیع و معارفه مدیران کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اخبار جدید سازمان تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات اظهار کرد: در حوزه خودروسازان پرونده شرکت خودروسازی بهمن موتور را خواهیم داشت که نزدیک به ۱ هزار و ۴۰۰ نفر شاکی این خودروساز از طریق تماس تلفنی و پی‌گیری از سامانه ۱۳۵ در بحث خودروی هاوال H۲ بوده که تا یکی دو هفته آینده وضعیت آن تعیین تکلیف می‌شود و دوستان رسانه‌های هم پی‌گیر آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به توافقات خوبی که با شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران خودرو صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در طول یک ماه گذشته تعداد ۸۰۰ خودوری سیتروئن C۳ بدون این که پرونده به محاکم قضایی فرستاده شود با تفاهم سازمان تعزیرات و شرکت سایپا به شاکیان تحویل داده شد.

رایگانی با بیان این که چوب لای چرخ تولید نمی‌گذاریم اظهار کرد: هدف ما حمایت از نیروی کاری در خودروسازی‌هاست و در کنار حقوق مصرف کننده تلاش می‌کنیم تولید هم آسیب نبیند.

وی به تغییراتی که در سازمان تعزیرات حکومتی در حال اتفاق است اشاره کرد و گفت: تغییرات در سطح استان‌ها و در ستاد سازمان کلید خورده و چندین مدیر استانی در حال تغییر هستند.

رایگانی در پاسخ به این سؤال که برخی دلیل تغییر رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد را برخورد با یک واحد شیرینی‌فروشی می‌دانند اظهار کرد: تحت تاثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای قرار نمی‌گیریم و مدیران خود را به خاطر پرونده‌های کوچک تغییر نمی‌دهیم که اگر قرار باشد تحت تاثیر فضای رسانه‌های قرار گیریم دادرسی‌ها زیر سؤال می‌رود.

وی با بیان اینکه فضاسازی‌های رسانه‌ای تاثیری در تصمیمات تعزیرات حکومتی ندارند خاطرنشان کرد: شیرینی فروشی که در بهداشت تعهد داده از الکل و شربت آلومنیوم استفاده نکند باید به قانون پایبند باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک بهمن موتور تعزیرات مسجد سلیمان حسینی شاهرودی جیسون رضائیان بنیاد مستضعفان زلزله سه شنبه های بدون خودرو گام دوم برجام جنگل های هیرکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان