Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:19:58 GMT

برنامه‌های جشن دهه کرامت در میدان امام حسین (ع)

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۹۸۶۹

برنامه‌های جشن دهه کرامت در میدان امام حسین (ع)

ویژه‌برنامه‌های ایام دهه کرامت در میدان امام حسین (ع) اعلام شد. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، ایام دهه کرامت از اولین روز ماه ذی‌القعده یعنی سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شده و تا 11 این ماه یعنی سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 12 تهران با همکاری فرهنگسرای عترت برنامه‌های متنوعی را به مدت 4 روز از تاریخ 20 الی 23 تیر در میدان امام حسین (ع) تدارک دیده است.

این برنامه‌ها از ساعت 19 آغاز می‌شود و تا نماز مغرب و عشاء ادامه دارد. در روز بیستم حجت‌الاسلام سید احمد محلاتی و حمید مدیر به ترتیب به سخنرانی و مولودی‌خوانی خواهند پرداخت. اجرای گروه تواشیح شمس الضحی و تئاتر کودک از دیگر برنامه‌های این روز است.

در روز بیست‌ویکم حجت‌الاسلام عباسیان و مهدی فتحی سخنرانی و مولودی‌خوانی خواهند کرد، همچنین برنامه نقالی‌خوانی توسط مرشد علی‌خانی برگزار می‌شود.

روز بیست و دوم محمدرضا عباسی سخنران و امین مقدم سخنران و مداح هستند. همچنین در این روز گروه سرود دانش‌آموزی شمیم یاس اجرا خواهد داشت و علاوه بر این، حلما شکری کوچک‌ترین نقاله‌خوان ایران که چندی پیش در برنامه عصر جدید به اجرا پرداخت بود، بار دیگر برنامه‌ای اجرا می‌کند. روز بیست و سوم نیز حجت‌الاسلام سید امیر عبدالملکی به سخنرانی می‌پردازد.

«ساعت عاشقی» عنوان برنامه دیگری است که بر اساس آن، هر شب رأس ساعت 20 صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) در میدان امام حسین (ع) پخش خواهد شد.

اجرای بازی‌های بومی محلی، برپایی ایستگاه‌های مشاور خانواده و نقاشی کودک با موضوع امام رضا (ع)، راه‌اندازی کتابخانه سیّار هُدهُد و … از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

گوهرشاد به مناسبت دهه کرامت در مناطق 22 گانه تهران برگزار می‌شودآیت‌الله میردامادی در گفتگو با تسنیم: دهه کرامت از افتخارات جمهوری اسلامی استتجلیل از خادمان فرهنگ رضوی در دهه کرامتجای جشن‌های دهه کرامت در کل شهر است نه فقط مسجدعنصری که کرامت زن را خدشه‌دار می‌کند

 

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دهه کرامت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)