Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در صداوسیمای مرکز زنجان پس از حضوری دوساعته در استودیوی جام جم و ضبط برنامه طی نشستی با مدیرکل و شورای معاونین این مرکز دیدار کردند.   مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در این نشست با بیان اینکه رسانه در هر زمانی آماده اطلاع رسانی مسایلی است که ضرورت انعکاس آن از سوی نمایندگان استان احساس می‌شود گفت: آمادگی داریم حتی در صحن مجلس و جلسات کمیسیون‌ها حضور پیدا کرده و نسبت به تهیه برنامه از فعالیت نمایندگان استان و کار‌های صورت گرفته در مسیر توسعه و پیشرفت استان را به سمع و نظر مردم  استان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 لطیفی با اشاره به رویکرد جدید رسانه استانی برای پرداخت بیش از پیش به شهرستان‌ها و معرفی پتانسیل‌های نقاط مختلف استان از برنامه ریزی و راه اندازی برنامه هفته فرهنگی شهرستان‌ها خبر داد و افزود: در اولین گام، این برنامه هفته گذشته در شهرستان سلطانیه به اجرا درآمد. لیکن برای دستیابی به اهداف این برنامه که همانا توسعه و پیشرفت شهرستان‌های استان است، نیازمند همکاری و اهتمام بیش از پیش مسئولین شهرستان‌ها می‌باشد.
وی گفت: تلاش می‌کنیم از همه ظرفیت‌های استان برای تهیه برنامه‌ها استفاده کنیم و تنها به مرکز استان بسنده نکنیم.
مدیرکل مرکز در ادامه اظهار داشت: قصد داریم برنامه‌ای برای بیان معضلات شهرستان‌ها هم تهیه کنیم که نیازمند همکاری جدی از سوی مسئولان استان و شهرستان‌ها هستیم.
 عزیزی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه کارکنان خدوم صدا و سیمای مرکز زنجان برای تهیه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تلاش بسیاری می‌کنند گفت: بیان مشکلات مردم آرامشی را در جامعه ایجاد می‌کند که صدا و سیمای مرکز زنجان در این زمینه موفق بوده است و ما هم تلاش می‌کنیم در این راستا کمک کار صداوسیما باشیم.
 احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه تنگنا‌های مالی کار را بسیار سخت‌تر می‌کند گفت: صداوسیما با کمبود امکانات در حال تهیه و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی است که برای تامین تجهیزات مورد نیاز تلاش خود را خواهیم کرد.    وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه افزود: مجلس فرصت نگاه جزئی به بودجه را ندارد و به کلان آن می‌نگرد و بخاطر همین مسئولان استان باید ما نمایندگان را در جریان امور قرار دهند تا ما بتوانیم برای دریافت بودجه اقدام کنیم.
وی ادامه داد: عدم شفافت با مردم و رویکرد چاپلوسانه مهمترین عامل ایجاد مشکلات در جامعه است.
ی خاتمی نماینده مردم شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست از مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بخاطر ایجاد رویکرد جدید در رسانه استانی تشکر کرد و گفت: صداوسیما طبق فرموده امام راحل یک دانشگاه بزرگ است که می‌تواند در جامعه راهگشا باشد.
وی با اشاره به اینکه معتقدیم نسبت به صداوسیما در زمینه تامین اعتبارات و بودجه بی مهری می‌شود افزود: تلاش خواهیم کرد از امکانات ملی و استانی برای رفع نیاز‌های صداوسیمای استان استفاده کنیم.
 بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حمایت مجمع نمایندگان در به نتیجه رسیدن درخواست‌ها از مسئولان کشور تاثیر بسیاری دارد که می‌توان از این ظرفیت برای رفع مشکلات و کمبود‌های صداوسیمای استان هم استفاده کرد.
وی رواج یافتن استفاده از فضای مجازی در بین کودکان و نوجوانان را خطرناک معرفی کرد و از صداوسیما خواست با تهیه و پخش برنامه‌های متنوع، توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشد.
در ادامه این جلسه معاونین حوزه‌های تولیدی، فنی و فضای مجازی رسانه استانی هز یک به بیان عملکرد، مشکلات، تنگنا‌ها و مسایل مبتلابه حوزه کاری خود پرداختند.   انتهای پیام/ن     حضور نمایندگان مجلس در شبکه اشراق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید فیلم شورای عالی استان ها برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است

فرماندار شهرستان نایین گفت: گردشگری اولین رکن و اولویت اول سند توسعه و پیشرفت و یکی از پیشران‌های اصلی توسعه شهرستان نایین است.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین با بیان اینکه با وجود ۱۲۰۰ اثر تاریخی باید پیشرفت نائین را در گردشگری دنبال کنیم، اظهار کرد: با جدیت پیگیر توسعه گردشگری و تکمیل زیرساخت‌های آن در شهرستان نائین هستیم زیرا موضوع گردشگری با توجه به ظرفیت‌ها و ویژگی‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان، به‌عنوان اولین رکن و اولویت اول سند توسعه و پیشرفت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما در مجموعه اداری شهرستان نائین حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری و صنایع دستی و تسهیل امور در جهت رفع مشکلات حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است.

فرماندار شهرستان نائین عنوان کرد: بر همین مبنا جلسات کمیته تخصصی میراث فرهنگی با فواصل زمانی معین برگزار و در این جلسات به صورت مصداقی با حضور مدیران مربوطه و بعضاً شخص سرمایه‌گذار موضوعات و درخواست‌های این حوزه مورد بررسی و تصمیماتی در این راستا اتخاذ می‌شود که امیدواریم بتوانیم به‌عنوان خدمتگزار مردم، زمینه ایجاد سرمایه‌گذاری و به تبع آن ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان را در مبحث مهم گردشگری پیگیری کنیم.

کریمی با اشاره به برگزاری منظم جلسات این کمیته تخصصی گفت: بسیاری از مشکلات و مسائل این حوزه که بعضاً چندین سال متوقف بود با ارائه راهکار و تعامل بین دستگاهی و همکاری مدیران شهرستان مرتفع شد و شاهد اقدامات خوبی در حوزه مرمت آثار تاریخی، تسریع در صدور مجوزها و ایجاد واحدهای بوم‌گردی و گردشگری و پیگیری ثبت آثار ملموس و میراث ناملموس فرهنگی بودیم که با مجموع این اقدامات، حوزه گردشگری و میراث فرهنگی را به‌عنوان یکی از پیشران‌های اصلی توسعه شهرستان تقویت کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی بافت تاریخی نائین خصوصاً محوطه پیرامونی نارین قلعه، بررسی مسائل و مشکلات مجموعه‌های بوم‌گردی و گردشگری در شهرستان، بررسی نحوه معرفی جاذبه‌های گردشگری در ورودی‌های شهر نائین و جذب مسافران عبوری، احیای مغازه‌های بازار تاریخی نائین از مسائل و مشکلات حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در نائین است که نیاز به بررسی دارد.

فرماندار شهرستان نائین با اشاره به بیش از هزار اثر تاریخی که حدود ۱۰۰ اثر از آن ثبت ملی شده است، گفت: وجود بیش از ۱۰۲ هکتار بافت تاریخی در شهر نائین موجب شده است تا این شهرستان جز ۹ شهرستانی در کشور باشد که برای بافت تاریخی آن مشاور ویژه تعیین شده است؛ مطالعات بافت تاریخی در حال انجام است و حوزه احیای بافت تاریخی نائین باید با رعایت ضوابط و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط عمل کند.

کد خبر 749098

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است