Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:49:55 GMT

رونمایی از سامانه آموزش مجازی قرآن

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۰۲۲۲

رونمایی از سامانه آموزش مجازی قرآن

در همایش «طوبای کرامت»، سامانه آموزش مجازی قرآن مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) رونمایی شد.
به گزارش ایسنا منطقه قم، حجت‌الاسلام علی اشرف‌عبدی، مدیر معارف قرآن و عترت مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س)، شب گذشته 17 تیرماه در همایش «طوبای کرامت»، ویژه تقدیر از قرآن‌آموزان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع)، که در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه نوگلان و حافظان قرآنی مایه فخر و مباهات جامعه اسلامی هستند، بیان کرد: آموزش مرکز قرآن و حدیث به دو صورت حضوری و غیر حضوری در دو واحد برادران و خواهران در قالب چهار گروه آموزشی قرائت، حفظ قرآن و حدیث، معارف قرآن و حدیث و تربیت مربیان خدماتی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مرکز قرآن و حدیث ۴۰۱ دوره قرائت با هفت هزار و ۴۷۴ فراگیر، ۴۳۸ دوره حفظ با چهار هزار و ۳۱۳ نفر فراگیر، ۱۴۹ دوره معارف با چهار هزار و ۲۵ فراگیر و ۹ دوره تربیت مربی با ۱۲۸ فراگیر برگزار شده‌است.
عبدی با یادآوری اینکه مجموعاً ۹۹۷ دوره آموزشی با ۱۵ هزار ۹۴۰ فراگیر در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت برگزار شده‌ است، گفت: تعداد حافظان کل تقدیر شده از سال ۹۰ تا سال ۹۷ در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌ بیت مجموعاً بانوان و آقایان ۵۰۰ نفر بوده‌ و در سال ۹۸ نیز تعداد ۸۱ نفر حافظان برتر این مرکز هستند که امروز با حضور تولیت محترم آستان مقدس کریمه اهل‌بیت از آن‌ها تقدیر ویژه به عمل می‌آوریم.
عطر قرآن به مناطق محروم قم می‌رسد حجت‌الاسلام مهدی احمدی، معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) نیز در این مراسم بیان کرد: مرکز قرآن و حدیث به مناسبت دهه کرامت در حدود ۵۰ مسجد مناطق محروم استان قم دوره‌های قرآنی را آغاز کرده‌ است و هدف اصلی این است که دوره‌های قرآنی عمومیت بیشتری پیدا کند و علاوه بر آن استعدادهای برتری که در مناطق محروم هستند شناسایی شوند.
رونمایی از سامانه آموزش مجازی قرآن در ادامه احمدی از سامانه آموزش مجازی قرآن کریم مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) رونمایی کرد و افزود: در راستای گسترش آموزش‌های قرآنی و حدیثی دوره‌های قرآنی در فضای مجاری نیز گسترش پیدا کرده؛ لذا این سامانه در اسرع وقت در فضای مجازی به صورت عمومی راه‌اندازی می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
یادآور می‌شود که در پایان این مراسم در مراسمی ویژه ۸۱ حافظ برتر مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(ع) لوح تقدیر خود را از دستان تولیت محترم آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) دریافت کردند و مورد تشویق ویژه حاضرین قرار گرفتند.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آموزش مجازی جامعه اسلامی حرم حضرت معصومه قرآن قم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان