Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز سه شنبه در همایش سالانه فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران در مشهد افزود: به فرمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سپاه پاسداران خرج جناح بندیهای سیاسی و انتخاباتی یا غیرانتخاباتی نمی‌شود. اما در دفاع از انقلاب اسلامی محدویت ندارد و در همه عرصه‌های پاسداری حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پاسدار را سنگرنشین انقلاب در همه صحنه‌ها توصیف و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر جبهه استکبار بیطرف و در جبهه داخلی متعلق به یک گروه خاص نیست. معنا ندارد که به ارکان انقلاب حمله شود و سپاه عکس العمل نشان ندهد. اگر به ارکان انقلاب، اسلامیت، ولایت و اصول تعرضی صورت گیرد نخستین گروهی که در مقابل چنین تحرکاتی می‌ایستد سپاه پاسداران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برای حفاظت از انقلاب اسلامی باید از سپاه پاسداران محافظت کرد و نگذاریم سپاه منحل شود. انحلال سپاه یعنی پوسته آن بماند اما حقیقت آن نباشد. امروز پاسداری علاوه بر بصیرت و شجاعت، صراحت هم نیاز دارد. پاسدار می بایست در بیان بصیرت خود صراحت داشته باشند.

وی به نقشه‌های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی نیز اشاره و بیان کرد: آنچه استکبار را به زمین زده اشراف رهبری بر فتنه‌های دشمن است. رهبر معظم انقلاب مطالب به کلی سری جبهه استکبار را می بینند. همه باید فته شناس باشیم. فتنه چراغ‌ها را خاموش می‌کند و تاریک کننده و از بین برنده بصیرتها است چنانکه رزمنده مجاهد در رکاب پیامبر (ص) را در جبهه مقابل او قرار می‌دهد.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: جامعه بی ولایت، بی خطر و مرده و حقیقت دین به ولایت الله و حاکیمت او است. در تاریخ اسلام سابفه ندارد زیر ولایت الله چهل سال زندگی کرده باشیم. حکومت رسول الله و امام علی (ع) هم خیلی طول نکشید.

وی افزود: حقیقت در ولایت تجلی یافته و در جای دیگر پیدا نمی‌شود. مدل حکومت دینی خلافت نیست بلکه نظام ولایی است و زیرمجموعه آن معنا می‌یابد. در نظام ولایی فرماندهی و سیاستگذاری مربوط به ولی خدا است و همه باید از آن پیروی کنند.

همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه ساله به منظور جمع بندی برنامه‌های یک سال گذشته نیروی زمینی، قرارگاه و یگانهایی که در مناطق عملیاتی مسئولیت ایجاد امنیت را بر عهده دارند و نیز به منظور بررسی و تحلیل عملکرد برگزار می‌شود. ارائه راهکار برای برنامه‌های آینده قرارگاهها و یگانهای نیروی زمینی سپاه در حوزه‌های مختلف از دیگر اهداف این همایش است. همایش سالانه فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امسال در مشهد برپا شده امشب به کار خود پایان می‌دهد.

۷۵۰۷/‌۱۸۵۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه