Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:56:12 GMT

دیپورت لژیونر‌ها ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۰۴۵۳

دیپورت لژیونر‌ها ادامه دارد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  بسیاری از ستاره‌های فوتبال ایران که در خارج از کشور شاغل هستند، روز‌های خوبی را سپری نکردند و چند نفر آن‌ها دیپورت شدند و چند نفر دیگر برای لژیونر ماندن دست و پا می‌زنند و اگر به هدفشان نرسند، آن‌ها هم باید به فوتبال ایران برگردند. در این گزارش سرنوشت چند نفر از این ستاره‌های نام‌آشنای فوتبال کشور را مرور کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق محرمی در آستانه خداحافظی با کرواسی
خیلی‌ها فکر می‌کردند وقتی صادق محرمی از پرسپولیس به دیناموزاگرب رفت، در این تیم موفق باشد. این بازیکن جوان با این‌که با دیناموزاگرب قهرمان لیگ کرواسی شد، اما عملکرد درخشانی در ترکیب تیم نداشت و این اواخر هم به یک بازیکن سکونشین تبدیل شد. از یک ماه قبل هم خبر رسید که نامش در لیست مازاد دینامو قرار گرفته و قرار است با بهترین پیشنهاد او را به فروش برسانند. البته شایعاتی درباره احتمال حضور محرمی در لوکوموتیو زاگرب منتشر شد، اما احتمال این‌که او به ایران بازگردد هم وجود دارد.

وحید امیری، ستاره نقل و انتقالات ایران
وحید امیری یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در سال‌های گذشته در شرایطی فصل قبل به ترابزون اسپور ترکیه پیوست که برخلاف پیش‌بینی‌ها نتوانست به بازیکن موفقی در سوپرلیگ ترکیه تبدیل شود و بعد از سپری‌کردن یک فصل کاملا ناموفق چند روز قبل نامش در فهرست مازاد باشگاه قرار گرفت. تراکتورسازی و سپاهان رسما به امیری برای عقد قرارداد پیشنهاد داده و سپاهان حتی به باشگاه ترابزون اسپور هم نامه زده است. با این حال شایعاتی درباره احتمال بازگشت او به پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شده و باید دید تکلیف وحید چه خواهد شد.

شکاری، از روسیه تا پرسپولیس
رضا شکاری وقتی در ذوب‌آهن و ترکیب تیم‌ملی جوانان می‌درخشید، لقب پدیده فوتبال ایران را به خود اختصاص داده بود و برای دنبال کردن رویا‌های بزرگ خود قراردادش با ذوب‌آهن را یک‌طرفه فسخ کرد و به روبین‌کازان روسیه پیوست. با این وجود حاصل دو‌سال حضور رضا شکاری در روسیه، پنج بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی بوده که آن هم در اکثر بازی‌ها یار تعویضی بود. اتفاقی که او را به فراموشی نزدیک کرد تا درنهایت تصمیم بگیرد برای شروعی دوباره در ٢١ سالگی به پرسپولیس ملحق شود و حالا باید رضایت باشگاه روبین‌کازان را برای این انتقال بگیرد. این درحالی است که ذوب‌آهن هم از او به فیفا شکایت
کرده است.

پایان دوران فرشاد در لهستان
وقتی فرشاد احمدزاده در سخت‌ترین شرایط پرسپولیس این تیم را ترک کرد و به اشلانسک وروتسواو لهستان پیوست، از همان ابتدا مشخص بود که این تیم نمی‌تواند به آینده فوتبالی فرشاد کمکی کند و بعد از مدتی مشخص شد انتخاب این بازیکن کاملا اشتباه بوده است. فرشاد به خاطر عملکرد ضعیف مورد غضب سرمربی و مدیران باشگاه قرار گرفت و سکونشین شد تا این‌که نامش در فهرست خروج باشگاه قرار گرفت و درنهایت در میان اعتراض شدید هواداران پرسپولیس با شرمندگی تمام دوباره به این باشگاه برگشت.

کاوه هم برمی‌گردد؟
کاوه رضایی هرچقدر در شارلوا درخشید، بعد از انتقال ٥‌میلیون یورویی به بروژ تیم مطرح لیگ بلژیک روز‌های سیاهی را تجربه کرد. او تنها یک گل در نخستین حضورش در بروژ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و باقی فصل را یا روی نیمکت نشست یا به علت آسیب‌دیدگی دور از تمرین و بازی‌های رسمی بود. در انتهای فصل هم گفته شد که بروژی‌ها او را نمی‌خواهند و شایعاتی درباره مذاکره کاوه با سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و استقلال مطرح شده است.

خانزاده قطر را ترک کرد
محمدرضا خانزاده که یک‌سال در الاهلی قطر توپ زد، در این باشگاه نتواسنت جایگاه ثابتی برای خودش دست و پا کند و خیلی زود دوران لژیونر بودن او به پایان رسید و درنهایت با شروع نقل و انتقالات با تراکتورسازی تبریز قرارداد امضا کرد. حالا باید دید او می‌تواند در تراکتورسازی خودش را ثابت کند و دوباره پیراهن تیم‌ملی را بر تن کند یا خیر.

طارمی و ابهام درباره آینده
مهدی طارمی یکی از پرسروصدا‌ترین فوتبالیست‌های ایران در سال‌های گذشته بوده است. او بعد از محروم‌شدن خودش و پرسپولیس در شرایطی که رویای حضور در فوتبال اروپا را داشت، به الغرافه پیوست و یک فصل و نیم برای این تیم بازی کرد و درنهایت باشگاه قطری دیگر تمایلی به ادامه همکاری نشان نداد. طارمی به‌عنوان یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران به دنبال حضور در فوتبال اروپاست و تمام تلاش خود را برای این اتفاق می‌کند. اما اگر باشگاهی حاضر نشود او را به خدمت بگیرد به ایران برمی‌گردد.

منبع: شهروند

انتهای پیام/

دوربرگردان ستاره‌ها به سمت ایران!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی ها اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه همیشه قبل و بعد از بازی سپاهان، مشکلاتی برای پرسپولیس به وجود آمده که امیدوارم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش مشرق، محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تساوی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی با سپاهان برای ما خیلی مهم بود که متاسفانه نتوانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم. این ۳ امتیاز می‌توانست ما را به صدر جدول برگرداند، اما شک ندارم در بازی‌های آینده توان صدرنشینی را داریم و باید منتظر لغزش استقلال باشیم. امیدوارم بازیکنان در هفته‌های باقی‌مانده بیشترین تلاش خود را انجام دهند.

وی در مورد توهین‌هایی که بانوان هوادار پرسپولیس شد، گفت: قطعا باید با آن فرد برخورد شود چون به بانوان تیم پرسپولیس توهین کرده است. نمی‌دانم چرا باشگاه سپاهان این فرد را جزو کانون هواداران خود قبول نمی‌کند، چراکه تصاویر زیادی از او منتشر شده و این فرد در اتوبوس هواداران سپاهان بوده است. در نهایت باید با خاطیان برخورد شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا اوسمار ویرا برای فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: به عنوان هوادار و پیشکسوت پرسپولیس دوست دارم بماند، چون بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل کاملا تغییر کرده است. امیدوارم مدیریت با اوسمار تمدید کند چون شک ندارم با حضور او می‌توانیم در آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منصوری در خصوص بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب تیم، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که او در این بازی مهم درون دروازه قرار گرفت و همه هواداران از این موضوع خیالشان راحت شد و امیدوارم دیگر شاهد مصدومیت بیرانوند نباشیم. خوشبختانه در بازی‌های بعدی هم حضور دارد و دروازه تیم را بیمه می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در فصل بعد نیاز به جذب بازیکن دارد؟ تصریح کرد: ۱۰۰ درصد پرسپولیس نیاز به بازیکن دارد. خوشبختانه امیررضا رفیعی در این چند بازی عملکرد خوبی داشته و متاسفانه فقط در بازی آلومینیوم گل خورده است. با این حال، تیم نیاز به یک دروازه‌بان و یک دفاع وسط دارد تا برای فصل بعد به مشکل نخورد. امیدوارم مدیریت باشگاه بتواند خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل نساجی مازندران، گفت: درست است نساجی در این فصل نتایج ضعیفی به دست آورده، اما همیشه تیمی منسجم و دونده بوده و از زمانی که ساکت الهامی به این تیم برگشته، متحول شده است. امیدوارم پرسپولیس با تمام توان بازی کند و ۳ امتیاز را به دست آورد که بتوانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه