Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@18:05:33 GMT

جمع آوری 21 کودک متکدی در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۰۵۹۱

جمع آوری 21 کودک متکدی در سنندج

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج، گفت: 21 کودک متکدی در سه ماهه نخست از سطح شهر جمع آوری شد که پس از اخذ تعهد به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

به گزارش ایسنا، منطقه کردستان، صلاح الدین وکیلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروزه یکی از آسیب های اجتماعی در سطح شهرها وجود پدیده تکدی گری است که وجود متکدیان در معابر و چهار را‌ه‌های سطح شهر علاوه بر مزاحمت برای شهروندان باعث زشت شدن چهره شهر و همچنین نارضایتی شهروندان هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج،عنوان کرد: اکیپ جمع آوری و ساماندهی متکدیان این شهرداری با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به صورت مستمر نسبت به اجرای طرح در سطح شهر اقدام می کنند.

وکیلی با اشاره به اینکه پس از جمع آوری متکدیان تمامی اطلاعات آنها در بانک اطلاعاتی ثبت خواهد شد، اعلام کرد: در راستای طرح جمع آوری  و ساماندهی متکدیان در سه ماهه نخست سال امسال 91 متکدی از سطح شهر جمع آوری شدند که از این تعداد 36 متکدی مرد و 55 نفر نیز زن بودند.

وی ذکر کرد: از این تعداد متکدی جمع آوری شده 54 متکدی با اخذ تعهد کتبی مبنی بر ترک تکدی گری از مرکز ترخیص شدند.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج، اضافه کرد: 21 کودک متکدی در سه ماهه نخست از سطح شهر جمع آوری شد که پس از اخذ تعهد به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

وی همچنین بیان کرد: چهار نفر از متکدیان جمع آوری شده از هم  شهرستان‌های اطراف جهت تکدی گری به سنندج مراجعه کرده بودند که با گرفتن تعهد به شهرستان‌های محل سکونت خود انتقال داده شدند.

وکیلی ذکر کرد: تعداد چهار نفر از متکدیان که برای چندمین بار اقدام به تکدی گری کرده بودند جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه جهت حمایت مالی نیز 2 نفر از متکدیان جمع آوری شده به بهزیستی و یک نفر هم به کمیته امداد معرفی شدند، افزود: 2 نفر از متکدیان جمع آوری شده به دلیل اعتیاد به مراکز درمانی معرفی شده و سه نفر افراد بی سرپناه نیز اسکان داده شدند.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج در پایان از شهروندان درخواست کرد: در راستای کاهش معضل تکدی گری در سطح شهر از کمک به متکدیان در معابر شهری خودداری کنند.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آسیب های اجتماعی بهزیستی خانواده کمیته امداد مراکز درمانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر در سنندج

دریافت 21 MB کد خبر 6098833

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل یک ماهه به سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج برای ساماندهی قطعه هنرمندان
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • آبگرفتگی معابر در سنندج
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد