Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:28:33 GMT

بزرگان لیگ بسکتبال آمریکا در کمین ستاره اوکلاهاما

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۱۴۹۰

بزرگان لیگ بسکتبال آمریکا در کمین ستاره اوکلاهاما

پس از جدایی پائول جرج از اوکلاهاما و رفتن به لس‌آنجلس کلیپرز همه منتظر بودند تا اوکلاهاما بتواند در فصل نقل و انتقلات جایگزین او را معرفی کند اما به یکباره هواداران این تیم با خبری تلخ‌تر مواجه شدند.

راسل‌وست بروک ستاره دیگر این تیم علی رغم داشتن قرارداد اعلام کرده که برای ادامه کار با باشگاه وارد مذاکره شده و جدایی از این تیم نیز در جریان مذاکرات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتشار این خبر و زمانی که مشخص شد وست‌بروک هم تمایل زیادی به جدایی از اوکلاهاما دارد باشگاه‌های مختلف برای جذب او تمایل نشان دادند. ابتدا هیوستون راکتز بود اما رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که درکنار این باشگاه تیم‌های میامی‌هیت، دیتروید، شارلوت و نیویورک هم برای جذب این ستاره ابراز تمایل کرده‌اند.

رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که دیتروید شانس زیادی دارد تا بتواند طبق یک توافق با اوکلاهاما این بازیکن را جذب کند اما وست‌بروک بیشتر تمایل دارد به میامی‌هیت بپیوندد.

فصل نقل و انتقالات NBA همانند هر سال داغ بود. آنتونی دیویس ستاره سابق نیواورلانز در همان روزهای نخست به لیکرز پیوست، کاوی لئونارد و پائول جرج راهی لس‌آنجلس کلیپرز شدند، کایری ایروینگ و کوین دورانت با بروکلین قرارداد بستند و جیمی باتلر هم راهی میامی شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • فیلم| عملیات کمین حزب‌الله در رویسات العلم
  • فیلم/ عملیات کمین حزب‌الله در رویسات العلم
  • (ویدئو) کمین پیچیده حزب الله برای ارتش اسرائیل