Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@23:26:04 GMT

دومین نسخه بتا آی او اس 13 در راه است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۳۱۵۹

دومین نسخه بتا آی او اس 13 در راه است

اپل دومین نسخه بتا iOS 13 و iPadOS را برای افرادی که نسخه پیشین بتا را دریافت کرده اند به زودی فعال خواهد کرد. در واقع اگر پیش از این نخستین نسخه بتا عمومی را درآیفون یا آیپد خود اجرا کرده اید، این انتشار به زودی به عنوان یک به روز رسانی نرم افزاری جدید به شما اعطا می شود.

 اگر نسخه جدید را دریافت نکردید و مایل بودید این نسخه را به شکل دستی فعال کنید، کافیست به تنظیمات> درباره> به روزرسانی نرم افزار بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسیاری از افراد مایلند تا رونمایی نسخه اصلی صبر کنند و از فعالسازی نسخه بتا خودداری می کنند. اما اگر مایلید بدانید می توانید از نسخه بتا استفاده کنید یا خیر، سری به سایت اپل زده و برنامه بتا ویژه دستگاه خود را دریافت کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از اشکالات اجتناب ناپذیر محسوب می شوند، بنابراین باز هم صبر کردن تا رونمایی نسخه اصلی را می توان برترین رفتار کاربران اپل دانست.

البته نسخه بتای جدید با رفع اشکالاتی هم همراه است، برای مثال اصلاح "فیس تایم" که از هفته گذشته در برخی نسخه های بتا گزارش شده است و به این ترتیب شما میتوانید از برخی از فیلترهای خودکار نیز استفاده کنید. علاوه بر این، در iOS 13 جدید مسائل امنیتی نیز بیش از گذشته رعایت می شود./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟

تعدادی از کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی از مهاجرت مهدی نصیری (مدیر مسئول سابق کیهان) به کانادا نوشتند. البته برخی هم اعلام کردند این روزنامه‌نگار خبرساز به طور موقت و برای دیدار فرزندش به مسافرت رفته و مرداد ماه به ایران باز می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر