Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران که برای شرکت در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال به شیکاگو سفر کرده بود، در فرودگاه این شهر با مشکلات زیادی روبرو شد. بازیکنان تیم ملی چهار ساعت در فرودگاه معطل شدند و مورد بازجویی نیروهای امنیتی آمریکایی قرار گرفتند.

فدراسیون ایران در نامه به فدراسیون جهانی، اعتراض خود را از این مساله اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اری گراسا» رئیس فدراسیون بین‌المللی در پاسخ به این نامه، از اتفاقات رخ داده عذرخواهی کرد.

سایت فدراسیون والیبال ترجمه نامه گراسا را منتشر کرده که در آن آمده است:

«در خصوص نامه‌ی هفتم جولای (۱۶ تیر) و در مورد مسئله‌ای که برای تیم ملی والیبال ایران در فرودگاه شیکاگو جهت ورود به فینال لیگ ملت‌های والیبال پیش آمد، من به نمایندگی از فدراسیون جهانی مراتب شرمساری خود را از اتفاق روی داده اعلام می‌کنم. فدراسیون جهانی با همه مسئولان از جمله کمیته بین‌المللی المپیک، کمیته ملی المپیک آمریکا و فدراسیون والیبال آمریکا به طور دائم در حال رایزنی بودیم تا ورود تیم ایران به خاک آمریکا با سهولت هر چه تمام‌تر صورت گیرد اما با شنیدن این خبر که تیم ایران به محض ورود با تأخیر بسیاری روبه‌رو شده است، بهت زده شدیم. حتی ارگان‌های مذکور که هماهنگی‌های لازم را انجام داده بودند نیز بسیار ناراحت شدند.

به شما اطمینان می‌دهم که در مورد این مساله، با مسئولان مربوطه بحث و گفت‌وگو شد و به دنبال راهکاری هستیم تا جلوی این اتفاقات را در مسابقات آتی بگیریم.

از اینکه تیم ایران هم‌اکنون در محل استقرار خود در شیکاگو با امنیت کامل به سر می‌برد، خوشحال هستم و برای آن‌ها در مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال، آرزوی موفقیت داریم. اطمینان خاطر داریم که تیم ایران نقشی کلیدی در به نمایش گذاشتن والیبال درجه یک در جهان دارد و بهترین بازی‌های خود را به همه‌ی دنیا نشان خواهد داد.»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی