Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز سه شنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های زندگی سالم در جامعه عفت و پاکدامنی است، اظهار داشت: این مسئله به آئین و مذهب هم کاری ندارد، در کل دنیا یکی از شاخص‌های زندگی سالم عفت و پاکدامنی است.

یکی از شاخص‌های زندگی سالم عفت و پاکدامنی است

وی تصریح کرد: این عفت و پاکدامنی در زندگی فردی باعث آرامش روحی و روانی، در زندگی اجتماعی باعث سلامت جامعه و در زندگی خانوادگی موجب استحکام خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه ریشه تمام فضیلت‌های اخلاقی و ارزش‌های دینی عفاف و حجاب و پاکدامنی است، افزود: امام علی (ع) در حدیثی می‌فرماید «برترین عبادت پاکدامنی است».

امروز حجاب نمادی از باورهای دینی و اعتقادی و ارزش‌های انقلابی است

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه امروز مسئله حجاب و عفاف فقط یک پوشش نیست، امروز حجاب نمادی از باورهای دینی و اعتقادی و ارزش‌های انقلابی است؛ اگر دشمن هم دارد می جنگد با این نماد می جنگد، گفت: بخشی از جنگ نرم دشمن متمرکز شده روی حجاب و عفاف که می‌خواهند این را از بین ببرند و متلاشی کنند.

وی با بیان اینکه گسترش ناهنجاری‌ها در سطح جامعه توسط عده معدودی از افراد اتفاق می‌افتد و عامه مردم و زنان جامعه ما پاکدامن و عفیف هستند، تصریح کرد: عده معدودی هستند که معلوم است هدفمند جلو می آیند، با برنامه و در یک شرایط و زمان و مکان خاص با آمادگی می آیند، حساب عده‌ای معدود را با عامه مردم جدا کنیم.

ریشه بدحجابی و بی بند و باری را در جنگ نرم دشمن است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه ریشه بدحجابی و بی بند و باری را در جنگ نرم دشمن ببینیم، این یک امر عادی نیست، افزود: اینکه فرد با وضعیت زننده آرایش کردن و با بدحجابی به جامعه بیاید، مدهای جدیدی که شبکه های مختلف ترویج می دهند، شخصی مامور می شود یک حرکت بداخلاقی انجام می دهد و فیلم منتشر می کند، اینها ریشه در جنگ نرم دشمن دارد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه باید بدانیم ما در نظام جمهوری اسلامی داریم زندگی می کنیم، مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید حافظان ارزش ها باشند، نه بی تفاوت و سهل انگار، گفت: هنوز هم بوی عطر شهدا هر از چندگاهی فضای کشور را معطر می کند، نظام جمهوری اسلامی مسئول است که حافظ ارزش ها باشد.

انتقاد از عدم حضور مدیران برخی دستگاه ها در ستاد امر به معروف و نهی از منکر

وی با بیان اینکه گلایه داریم از برخی دستگاه ها که حتی به این جلسه هم اهمیت ندادند، نیامدند و کارشناس می فرستند، مسئولی که برای ارزش ها حتی حاضر نیست در یک جلسه شرکت کند، این جای گلایه است، تصریح کرد: برخی دستگاه ها حتی از نظر دینی نه اما از نظر قانونی مسئول هستند، بازخواست قانونی باید شود نسبت به برخی افراد و مسئولان که حضور پیدا نمی کنند و اقدام نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف، باید کارهای فرهنگی انجام دهیم، اظهار داشت: تقویت ایمان و تقوا، برانگیختن حس غیرت عمومی، توجه به تربیت و نظام خانواده، ترویج ازدواج ساده و به هنگام و… از راهکاری گسترش فرهنگ حجاب و عفاف است.

ستاد احیای امر به معروف در تفرجگاه ها حضور یابد

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه از سوی دیگر باید اقدامات بازدارنده را در دستور کار داشته باشیم، تصریح کرد: استانداری مسئول است و باید پای کار بیاید، نیروی انتظامی، دادستانی، سپاه و… مسئول هستند و باید پای کار بیایند. حضور نیروی انتظامی بسیار تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه ستاد احیای امر به معروف در تفرجگاه ها حضور یابد، حضور موثر است، همین که نیروهای مومن و حزب اللهی آنجا حاضر باشند مسائل حل می شود، حتی نیاز به مرحله تذکر زبانی نیست و نفس حضور نیروها موثر است، افزود: استقرار نیروی انتظامی در تفرجگاه ها و مراکز حساس، حتی در سطح شهر باید پررنگ شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم حمایت و دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر و نیروی انتظامی گفت: ترویج سست انگاری و تنبلی و بی تفاوتی با روحیه انقلابی سازگاری ندارد، ما باید انقلابی عمل کنیم.

کد خبر 4662441

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند. مردم من شهادت می‌دهم رئیس جمهور تنها در برابر این مراسمی که من اکنون صحبت می‌کنم قرار گرفته تا حمایت کند.

به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می‌بندد و یکی از تهمت‌هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

او تاکید کرد: معمولا هیچ رئیس جمهوری از این کار‌ها انجام نمی‌دهد، چون اعتقاد دارد باید کاری کند که رای داشته باشد حتی اگر این رای ضربه به دین باشد، ولی این رئیس جمهور این حساب را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری باشد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت‌های خود عمل نمی‌کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهاد‌ها بخواهند به ماموریت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد و می‌بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده‌ای در عرصه حجاب و عفاف باید‌ها و نباید‌ها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می‌کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود