Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: جمهوری اسلامی پهپادهای آمریکایی را سرنگون کرد و امروزه تمام قدرت‌های سلطه‌گر از انقلاب اسلامی ایران هراس دارند. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

رعد: به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در همایش روسا و اعضای ستادهای نمازجمعه استان گیلان در رشت اظهار داشت: اعضای ستادهای نمازجمعه بدون هیچ چشمداشت و برای رضای خدا در پایگاه‌های معنوی نمازجمعه خدمت‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نمازجمعه را از جمله نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بیش از ما از اهمیت و جایگاه ویژه نماز جمعه در جامعه با خبرند و می‌دانند که این نماز عبادی سیاسی نقش پررنگی در جامعه دارد.

وی هدف قرار دادن ائمه جمعه توسط دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون را یادآور شد و خاطرنشان کرد: نماز عبادی سیاسی جمعه یک پایگاه معنوی و از جمله کانون‌های برجسته انقلاب اسلامی است و نمازگزاران در روز جمعه افرادی آگاه هستند.

امام جمعه رشت: سفر حج باید در حالات درونی و زندگی افراد اثرگذار باشدامام جمعه رشت: برخی کشورهای اروپایی اشتباهات آمریکا را تکرار می‌کنند

امام جمعه رشت ریزش در صفوف نمازگزاران را بسیار اندک دانست و افزود: کسانی که در نمازهای جمعه شرکت می‌کنند کمتر دچار لغزش و خطا می‌شوند و حضور افراد مختلف در این آیین باشکوه از افتخارات نظام اسلامی است و بایستی خدا را بابت آن شکرگزار باشیم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم در نماز جمعه از افتخارات نظام اسلامی است گفت: مردم برای رضای خدا و حفظ انقلاب اسلامی در نمازجمعه شرکت می‌کنند و در شرایط حساس که خطری کشور را تهدید کند، بدون هیچ تعللی در این میعادگاه‌ها حاضر می‌شوند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه وجود مردم بابصیرت و آگاه در نمازجمعه نعمت بزرگی است بیان کرد: بسیاری از مسلمانان دنیا آرزوی داشتن اجتماعاتی نظیر نمازجمعه در ایران را دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نمازجمعه را قلب تپنده هر شهر معرفی کرد و ابراز داشت: مردمی که در نمازجمعه شرکت می‌کنند گل سرسبد آن شهر و منطقه هستند و منشاء خیر و برکت محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نخستین اقدام عملی پیامبر(ص) برای مسائل سیاسی دنیای اسلام نمازجمعه بود عنوان کرد: اگر مردم عاقلانه، مدبرانه و آگاهانه از فضائل نمازجمعه اطلاع پیدا کنند از ابتدای هفته منتظر اقامه نمازجمعه می‌شوند.

امام جمعه رشت نمازجمعه را دومین مکانی دانست که دعا در آن مستجاب می‌شود و خاطرنشان کرد: مردم باید در گرفتاری‌ها و سختی‌های زندگی با توکل به خدا و شرکت در نماز جمعه برای زندگی خود خیر بطلبند. 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به دوران جنگ نرم اظهار داشت: جمهوری اسلامی در حالی پهپاد آمریکا را سرنگون کرد که سران این کشور جرات مقابله با ملت ایران را نداشتند و امروزه تمام قدرت‌های سلطه‌گر از انقلاب اسلامی ایران می‌ترسند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه قلب‌های مردم دنیا به سمت انقلاب اسلامی ایران جذب شده است تصریح کرد: حضور هر جوان در نمازجمعه، موشکی بر قلب پهپادهای غیرمادی آمریکا است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تاکید براینکه دشمنان بدانند جمهوری اسلامی ایران مانند موشک مافوق صوت در حال پیشرفت است افزود: نمازهای جمعه استخوانی در گلو و خاری در چشم و مایه حسرت دشمنان نظام اسلامی است.

امام جمعه رشت خواستار جدی گرفتن مسائل فرهنگی به‌ویژه عفاف و حجاب در جامعه شد و گفت: عفاف و حجاب باید در راس برنامه‌ها باشد و به‌صورت آهسته، مدبرانه و هوشمندانه، مستمر و عاقلانه آن را پیگیری کنیم.

آیت‌الله فلاحتی بیان کرد: ان‌شاالله روزی خواهد آمد که دیگر دختر بدحجاب و بی‌حجاب در گیلان نخواهیم داشت و مسافرانی که به این استان می‌آیند به یکدیگر گوشزد می‌کنند که گیلانی‌ها مردمی عفیف و پاکدامن هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با انتقاد از سگ‌ گردانی و بغل گرفتن آن توسط برخی از افراد خاطرنشان کرد: کسی که سگ را بغل می‌کند اگر بداند منفور مردم ارزشی است دیگر این عمل را انجام نمی‌دهد.

وی به تلاش متولیان ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان اشاره کرد و گفت: بی‌توجهی به عفت عمومی باعث جریحه دار شدن مردم دیندار شده است و به‌همین علت توجه به عفت عمومی باید در راس فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر گیلان قرار گیرد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان از اجرای برنامه‌های عفاف و حجاب در اداره‌های گیلان خبر داد و تصریح کرد: پس از انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ادارات باید آن را در خیابان‌ها و معابر گیلان اجرا کنیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان نیز در این همایش به اقامه 35 نمازجمعه در نقاط مختلف این استان اشاره کرد و اظهار داشت: حدود 700 نفر عضو ستادهای نمازجمعه گیلان هستند.

حجت‌الاسلام ولی عادلی از جمله وظایف اعضای ستادهای نماز جمعه را ایجاد امید نسبت به آینده نظام و انقلاب دانست عنوان کرد: حفظ نشاط سیاسی و انگیزه در جوانان برای حضور در نمازهای جمعه اهمیت دارد.

وی با تاکید مرزبندی روشن با دشمنان نظام اسلامی تصریح کرد: افزایش قدرت تحلیل، بینش سیاسی و بصیرت‌ در مقابل فتنه و همچنین حرکت در جهت آرامش عمومی در مواقع حساس نظام از جمله مواردی است که اعضای ستادهای نمازجمعه باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در شهر گفت: بر اساس فرمایشات مقام‌ معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شوراها که در استانداری خوزستان اظهار کرد: در بعضی استان‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است که انتظار می‌رود به همین نسبت در شهرهای استان خوزستان نیز کارهای مؤثری انجام شود.

وی افزود: مسئول هر منطقه شهرداری نباید منتظر بیان مشکلات از سوی مردم باشد، بلکه خود باید نقاط بحرانی را شناسایی و رفع کند؛ حداقل کاری که فرمانداران، بخشداران و شوراها می‌توانند انجام دهند، کاهش مشکلات مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و ادامه داد: لازم است که در هر شهری یک یا دو خیابان اصلی به عنوان الگو، زیباسازی شود تا مردم متوجه اقدامات شهرداران شوند.

موسوی‌فرد تصریح کرد: به عنوان مثال در کوی علوی اهواز که ۱۹ خیابان اصلی و ۶۱ خیابان فرعی دارد، ابتدا مشکلات و نقاط ضعف این منطقه شناسایی و بخشی از کار توسط دستگاه‌های موجود در استان انجام شد.

وی با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری‌ها گفت: کسانی که شهردار را انتخاب می‌کنند از ابتدا باید صلاحیت فرد را بررسی کنند، بعضی شهرها در سه تا چهار سال اخیر چند شهردار انتخاب کردند که یک اشکال بر عملکرد شورای شهر است، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اضافه کرد: ما مسئولان باید در فرصت باقیمانده به نحوی کار کنیم تا مورد رضایت خدا و مردم قرار گیرد و حق‌الناس بر گردن ما نباشد.

کد خبر 748780

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد