Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمین ایرجی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور از روز شنبه با حضور ۹ تیم در قالب ۲ گروه پنج و چهار تیمی در سالن تختی شاهرود استان سمنان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: تیم نوجوانان دختر آذربایجان غربی در گروه یک با تیم‌های قزوین، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری هم‌گروه است و در گروه ۲ تیم‌های سمنان، بوشهر، فارس، لرستان و کردستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‬ با‬ اشاره به اینکه تیم دختران آذربایجان غربی در‬ ۲ دیدار گذشته خود‬ نیز‬ مقابل‬ تیم‌های کرمانشاه‬ و قزوین به‬ برتری‬ رسیده‬ بود، ادامه‬ داد: این‬ تیم‬ عصر امروز با کسب پیروزی مقابل چهارمحال و بختیاری به عنوان سرگروه و بدون ست باخته به مرحله پایانی راه یافت.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر آذربایجان غربی گفت: پس از انجام بازی‌های دور مقدماتی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله پایانی راه می‌یابند.

سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان نیز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور جای گرفت.
اعزام اسماً سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت‌های ۲۰۱۷ آسیا به عنوان ملی‌پوشان ارومیه‌ای از دیگر افتخارات آذربایجان‌غربی در این رشته است.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، لطفی افزود: آرتمیا موجودآبزی، که یکی از محصولات پرفروش در بازارهای جهانی است، در 200 هکتار از زمین های شورآذربایجان غربی پرورش می یابد.

او اضافه کرد: این محصول به مبلغ  100 تا200 دلار فروش می رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی پروری در مقیاس های بزرگ ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می کنند.

آذربایجان غربی رتبه نخست کشوری را درتولید آرتمیا دارد.

 

 

دیگر خبرها

  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور