Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایلنا، سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در آیین بهره‌برداری از پلیس‌راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: افتتاح پلیس‌راه تهران بزرگ جزو مطالبات دیرینه بود که با موافقت ستادکل نیروهای مسلح، پلیس راه تهران بزرگ از پلیس راه شرق، غرب و جنوب تهران مستقل شد.

سردار هادیان‌فر افزود: حدود 1100 کیلومتر وسعتی است که برای پلیس راه تهران بزرگ پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: روزانه مبدا حرکتی بیش از 5 هزار دستگاه اتوبوس از پایانه‌های تهران است و خلا موجود این بود که تا این اتوبوس‌ها به اولین پلیس‌راه‌های شرق، غرب یا جنوب برسند پلیس‌راه مدیریتی بر این اتوبوس‌ها نداشت.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پارسال 4265 نفر در حوادث همین حوزه استحفاظی مجروح و 80 نفر جان باختند که امیدواریم با استقرار این پلیس‌راه تصادفات به حداقل برسد،ترددها تسهیل و ایمنی افزایش پیدا کند و مشکلات نیز مرتفع شود.

در ادامه سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت نیز گفت: پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران با ۶ پاسگاه و یک قرارگاه مرکزی در بخش‌های شمالی، شمال شرق، جنوب و غرب تهران کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: این پاسگاه‌ها شامل پاسگاه آزادراه تهران-قم، حسن آباد، لواسانات،محور امام رضا(ع)،کمربند جنوبی تهران و فاز اول آزاد راه تهران- شمال است.

سردار رحیمی گفت: بیش از 1100کیلومتر از بزرگراه‌ها و آزاد راه‌های اطراف تهران و بیش از یک و نیم میلیون جمعیت و حدود 735 هزار خودرو روزانه از خدمات پلیس راه تهران بزرگ بهره خواهند برد.

رئیس پلیس پایتخت اظهارداشت: روزانه ۲۲۰۰ تا ۵ هزار اتوبوس از پایانه‌های تهران در حال تردد هستند که برای پیشگیری از حوادث جاده‌ای کلنگ ایستگاه‌های پلیس راه چهارگانه را در تهران خواهیم زد.

سردار رحیمی گفت: ما باید برای استفاده از این امکانات تدبیر و برنامه داشته باشیم، چرا که ۶۰ درصد کشته‌های ما در ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهر‌ها است.

وی تاکید کرد: افزایش ایمنی عبور و مرور و ارائه خدمات مطلوب و گسترده ترافیکی و پیشگیری هر چه بیشتر از وقوع حوادث از برنامه‌های ما در پلیس راه تهران بزرگ است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بزرگراه پوشش رئیس پلیس رئیس پلیس راهور قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ مأموریتی حساس‌تر از این مأموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این مأموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار رادان یادآور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر مأموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

کد خبر 6087943

دیگر خبرها

  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران