Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@17:32:41 GMT

کشف یک میلیاردی زغال قاچاق در ساری

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۶۰۰۲

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف زغال قاچاق از نوع چوب درخت تاغ به ارزش یک میلیارد ریال در ساری خبر داد. به گزارش بلاغ، حسن مفخمی شهرستانی طی گفت و گویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تبدیل چوب های درخت کمیاب تاغ به زغال و فروش آن توسط 2 نفر از متصدیان یک کارگاه غیرمجاز زغال در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاتی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

مفخمی تصریح کرد: متهمان با قطع و انتقال چوب درخت تاغ از سایر استان ها به این شهرستان آن را به زغال تبدیل می کردند که در بازرسی از محل فعالیت آنان 2 و نیم تن زغال آماده برای فروش کشف شد.

وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنان نیز پلمب شد.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان این که قطع درختان از جمله درختان و درختچه های کمیاب تاراج منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، به مردم و شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند