Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: ظرفیت‌های منحصر به فرد این استان در جشنواره ملی پویانمایی معرفی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بعد از ظهر امروز سه شنبه در دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی ایران میزبانی این جشنواره را فرصتی برای معرفی ظرفیت های منحصر به فرد استان دانست و اظهار داشت: امیدواریم خاطره خوبی از این استان در ذهن میهمانان به یادگار بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تحولات و اثر صنعت پویانمایی در دنیا و کشور کار تخصصی است، افزود: یکی از اهداف عمده ما در میزبانی جشنواره اثر گذاری متفاوتی است که این صنعت برای مخاطبان خود در تمام سنین دارد.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: معرفی ظرفیتهای منحصر به فرد کرمانشاه در همه بخش‌های انسانی، طبیعی، اقتصادی، گردشگری و همه بخش‌ها از دیگر اهدافی است که در این جشنواره به آن توجه شده است.

این مسئول عنوان کرد: استان کرمانشاه طی دو سال اخیر بحرانهای ویران کننده ای را تجربه کرد از جمله زلزله ۷.۳ ریشتری که بزرگترین زلزله صد سال گذشته است و بیش از ۶۴۰۰ پس لرزه را داشت و همچنین سیل فروردین ۹۸ که امروز از طرح آن می‌گذریم.

بازوند تصریح کرد: در این جشنواره پویانمایی همچنین در نظر داریم که کام مردم استان کرمانشاه را شیرین کنیم و انگیزه آنها را برای زندگی هنری بیش از پیش ارتقا دهیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: مردم فهیم استان کرمانشاه در کنار مسئولین سعی کردند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از تهدیدهای زلزله به عنوان یک فرصت استفاده کنند و در این راستا می توان به ساخت و تعمیر بیش از ۹۳ هزار واحد مسکونی در کمتر از یکسال و نیم و تعداد ۱۷ هزار واحد اقتصادی، تجاری و کشاورزی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ️در سیل سال ۹۸، کرمانشاه کمترین خسارت را تجربه کرد، گفت: سیل کرمانشاه علی رغم اینکه در برخی مقاطع ۱۷۰۰ متر مکعب بر ثانیه شدت داشت اما با مردم آنرا به خوبی مدیریت کردند که که صمیمانه از آنها تشکر می کنم.

بازوند خاطر نشان کرد: بهره مندی از بیشترین حمایت های اعتباری و مالی دولت در بازسازی از جمله مصادیق این فرصت سازی است.

وی ادامه داد: ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار صرف بازسازی شد و این صرف نظر از امهال وام های بانکی بوده است.

استاندار کرمانشاه گفت: در کنار پشتیبانی روسای قوا، نمایندگان مجلس و خبرگان، نماینده ولی فقیه در استان، صدا و سیما نیز با اقدامات ابتکاری و خلاقانه در زلزله و سیل پیش از مسئولان در صحنه ها حضور داشتند.

این مسئول در خصوص انتخاب این استان برای میزبانی گفت: کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی و باید آنرا به درستی به کشور معرفی کنیم.

بازوند ادامه داد: کرمانشاه ️چهره زیبای ایران اسلامی است چون همه چیز را برای توسعه، پیشرفت و آبادانی به همراه دارد، چون جنگ در این سرزمین شروع و در اینجا نیز به پایان رسید.

استاندار کرمانشاه گفت: سینه ستبر است چون فرودگاه، راه آهن، ۱۶ سد مخزنی، ۶بازارچه مرزی، ۲منطقه ویژه اقتصادی و ۱۰۲۷ واحد صنعتی و صنایع بزرگ فولاد و پتروشیمی و خودروسازی، بهره مندی از ۷۰ درصد قیر طبیعی کشور از ظرفیت های این استان است.

وی اشاره ای به تنوع گونه های گیاهی این استان داشت و افزود: همچنین تنوع آب و هوایی و طبیعت چهار فصل ،۵۰ منطقه گردشگری ،۴ هزار و دویست اثرتاریخی و دروازه عتبات عالیات و میزبانی از زوار کربلا سبب شده تا چهره زیبای ایران اسلامی محسوب شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر ۳۵ ساله بر عهده دارد و  «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی،  «لسما المودیر» کارگردان مراکشی،  «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و ۱۸ فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد (۱۴ تا ۲۵ می) در فرانسه برگزار خواهد شد و ریاست هیات داوران بخش مسابقه اصلی هم بر عهده «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد