Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@18:03:14 GMT

جانشین بیرانوند مشخص شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۸۰۷۵

جانشین بیرانوند مشخص شد+عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ روز گذشته گفته شد،بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس از سوی گابریل کالدرون آرژانتینی در فهرست مازاد قرار گرفته و باید از این تیم برود. سرمربی آرژانتینی به دلیل اینکه فهرست بزرگسالان پرسپولیس کامل است و می‌خواهد بازیکنان دیگری جذب کند، رادو را در لیست خروج قرار داد، اما پس از جلسه‌های متعددی که برگزار شد ،او در تیم سرخپوشان ماندنی شد و حتی دیروز هم در ترکیب اولیه مقابل نیروی زمینی به میدان رفت و در نیمه نخست که درون دروازه بود، عملکرد خوبی داشت و او در لیگ نوزدهم جانشین بیرانوند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه‌ای که دیروز مدیربرنامه‌های بوژیدار رادوشویچ با گابریل کالدرون و ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد، در نهایت با ماندن این دروازه‌بان در جمع سرخپوشان خاتمه یافت تا او همراه با اعضای تیم امروزبه ترکیه بروند.

با این وجود تنها کروات از دوران برانکو همچنان در جمع سرخپوشان خواهد ماند و به عنوان دروازه بان شماره 2 فعالیت خواهد کرد. در لیگ نوزدهم مانند سال‌های گذشته علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی است و ابوالفضل درویشوند نیز سنگربان سوم محسوب می‌شود.

سرخپوشان امروز (چهارشنبه) راهی ترکیه می‌شوند تا اردوی 10 روزه‌ای را در این کشور برگزار کنند و قرار است پس از پایان این اردو، کالدرون تصمیم نهایی را درباره بازیکنان خروجی اتخاذ کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ترکیه فوتبال پرسپولیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901048

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم