Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@06:15:50 GMT

انگلیس: اظهارات ترامپ موهن و غلط است

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۸۴۷۹

انگلیس: اظهارات ترامپ موهن و غلط است

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس در واکنش به توئیت‌های اخیر دونالد ترامپ که نوشته بود، ترزا می در موضوع بریگزیت «افتضاح» به بار آورده است، از رئیس‌جمهوری آمریکا خواست در برخوردهای خود محترمانه عمل کند.

هانت خطاب به ترامپ نوشت: دوست‌ها با یکدیگر صریح صحبت می‌کنند و من نیز همین کار را خواهم کرد: این اظهارات در قبال نخست‌وزیر ما و کشورم موهن و غلط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپلمات‌های شما نظرات خصوصی خود را به وزیر خارجه، پامپئو می‌دهند و دیپلمات‌های ما هم به همین صورت عمل می‌کنند!

او ادامه داد: شما گفتید ائتلاف انگلیس/آمریکا‬ در تاریخ عالی‌ترین است و من هم موافقم اما هم‌پیمانان باید با یکدیگر با احترام برخورد کنند؛ همان‌طوری که ترزا می همواره با شما برخورد کرده است.

هانت که این روزها بخت خود را برای تصدی سمت نخست‌وزیری انگلیس می‌آزماید، نوشت: سفیرها توسط دولت انگلیس منصوب می‌شوند و اگر من نخست‌وزیر شوم، سفیرمان در سمت خود باقی خواهد ماند.

این در حالی است که پس از افشای پیام محرمانه سفیر انگلیس در آمریکا، دونالد ترامپ اعلام کرد که دیگر کاری با سفیر انگلیس ندارد. کیم داروک، سفیر انگلیس در ایالات متحده، در پیام محرمانه‌اش به دولت بریتانیا که توسط روزنامه دیلی میل افشا شده است، دولت و رئیس‌جمهوری آمریکا را بی‌کفایت و بی‌منطق خوانده بود.

در همین حال، روزنامه ایندیپندنت نوشت، دیدار برنامه‌ریزی شده لیام فاکس، وزیر تجارت بین‌المللی انگلیس با ویلبر راس، وزیر بازرگانی آمریکا که قرار بود سه‌شنبه برگزار شود، لغو شده است. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد