Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:07:39 GMT

روزبه بمانی به چهارشنبه‌های عاشقانه ماوا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۰۴۰۴

روزبه بمانی به چهارشنبه‌های عاشقانه ماوا پیوست

ترانه آقای روزبه بمانی را شجاعت شفائی تنظیم کرده و آقای شاهد صادق‌پور خوانده و آهنگسازی کرده است.

به گزارش مشرق، گر موج آهنگ‌های پاپ با ترانه‌هایی که در ژانر عاشقانه هستند؛ اما نمی‌توان چندان رنگ‌وبویی از عشق در آن‌ها پیدا کرد، شما را هم خسته کرده است، بد نیست بدانید مرکز «مأوا» بنا دارد هر چهارشنبه، یک قطعه را در همین ژانر، اما با محتوایی که منتظرش بودید منتشر کند؛ قطعاتی که از آقایان علیرضا طلیسچی تا روزبه بمانی در ترانه‌سرایی آن شرکت و از آقایان رضا صادقی تا محمد معتمدی، خوانندگی آن‌ها را برعهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برای اطلاع از جزئیات این برنامه با روابط‌عمومی این مرکز گفت‌وگو کرده‌ایم.

نام «مأوا» را احتمالا همراه با آثار بسیار شنیده‌شده‌ای چون «ایران جان» یا آثار جنجالی مثل «من طهرونم رو می‌خوام» با اشعار آقای یغما گلرویی و دکلمه آقای پرویز پرستویی را به‌یاد خواهید آورد؛ مرکزی که از سال 95 مشغول تولید در حوزه موسیقی است و حالا تصمیم گرفته هر چهارشنبه برنامه‌ای برای مخاطبانش تدارک ببیند. روابط‌عمومی این مؤسسه در گفت‌وگو با «صبح‌نو» درباره اینکه ایده چنین طرحی از کجا شکل گرفت، توضیح می‌دهد: «یکی از مسائلی که در سال‌های بعد از انقلاب همواره محل بحث و جدل میان اهالی هنر و اقشار دیگر جامعه بوده، کمّ‌وکیف ورود به عرصه موسیقی و چارچوب‌های موسیقی در نظام فرهنگی کشورمان بوده است؛ اتفاقی که به‌دلیل مشخص‌نبودن خط‌کش‌های دینی و اعتقادی سال‌ها به‌عنوان خط‌قرمز تلقی شد و زمین بازی موسیقی به‌جای «فرصت» به «تهدید» بدل شد.

بیشتر بخوانید:

روزانه یک میلیارد تومان به حساب سلطان کنسرت واریز می‌شود

در روزگار کنونی، چه بخواهیم چه نخواهیم، موسیقی با زندگی نسل ما آمیخته شده است و حتی خانواده‌هایی که میانه خوبی با موسیقی ندارند، گاهی دلشان عاشقانه‌ای «درست‌وحسابی» می‌خواهد که حال دلشان را با ترانه‌ای پرمحتوا و موسیقی حرفه‌ای خوب کند». او می‌افزاید: «این ایده‌ای بود که به ذهن دست‌اندرکاران مرکز «مأوا» رسید. مرکز «مأوا» چند وقتی است طرحی برای ترانه‌های عاشقانه در حوزه خانواده با عنوان «چهارشنبه‌های عاشقانه» آغاز کرده که با هشتک # باهم_ تاهمیشه در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها منتشر می‌شود. بنابراین، این طرح درصدد است تا فاصله میان نیاز واقعی خانواده‌های جوان امروزی را با فضای موسیقی غالبا پر از درد و هجران پر کند و روحیه‌ای شاداب در خانواده‌ها به‌وجود آورد».

عاشقی برای خانواده 


این مرکز درباره محور موضوعی این آهنگ‌ها و تم اصلی محتوای آن‌ها می‌گوید: «چهارشنبه‌های عاشقانه به دور از عشق‌های شکست‌خورده، خیانت، روابط نامتعارف، عشق‌های خیابانی، سطحی و ناپایدار است و درمقابل، تلاش می‌کند از دریچه موسیقی عاشقانه به موضوعات عشق‌های پایدار، ازدواج‌های موفق، نگاه متعهدانه به کانون خانواده، زندگی متأهلانه سالم و از همه مهم‌تر به موضوع ازدواج بپردازد».


باوجوداین در عین وحدت موضوعی، تنوع جزئیات تولیدی می‌تواند تضمینی جدی برای موفقیت بسته موسیقایی باشد. مرکز «مأوا» در پاسخ به این پرسش که «با کدام آهنگسازان، خوانندگان و ترانه‌سرایان برای آماده‌سازی این قطعات همکاری کرده است؟»، بر دلیل حفظ این تنوع تأکید می‌کند و می‌گوید: «جنس کارها برای سلیقه‌های مختلف جامعه، متنوع و مختلف است». بسته «چهارشنبه‌های عاشقانه» حاوی 9 آهنگ است که نخستین قطعه آن چهارشنبه گذشته با عنوان «ریحانه» با خوانندگی آقای حسین حقیقی، آهنگسازی آقای امید رهبران و ترانه‌سرایی آقای سیدجواد پرئی در صفحه اینستاگرام این مجموعه منتشر شد.

شایان ذکر است در سایر قطعات، همکاری آقای علی لهراسبی به‌عنوان خواننده با ترانه‌سرایی و آهنگسازی آقای علیرضا طلیسچی را شاهد خواهیم بود. همچنین در قطعه‌ای دیگر، آقای علی‌اکبر قلیچ نیز ترانه آقای سعید پاشازاده را روی آهنگی با تنظیم آقای شجاعت شفائی خواهد خواند. آقای وحید اختری برای شعری از آقای سیدتقی سیدی و خوانندگی آقای روح‌الله چهره‌افروز آهنگسازی کرده است. آقای نیما علامه خوانندگی و آهنگسازی ترانه‌ای از آقای حامد صیفی‌پور را برعهده داشته و حسین حقیقی در همکاری دیگری با آقایان بابک مافی و یاحا کاشانی، یکی دیگر از قطعات این مجموعه را تولید کرده است. آقای رضا صادقی نیز یکی دیگر از خوانندگان نام‌آور این مجموعه است که همراه با آهنگسازی آقای محمد عابدینی و ترانه‌سرایی آقای محسن حق‌نظری در بسته چهارشنبه‌های عاشقانه مشارکت کرده است. افزون‌براین، ترانه آقای روزبه بمانی را شجاعت شفائی تنظیم کرده و آقای شاهد صادق‌پور خوانده و آهنگسازی کرده است. دیگر قطعه این مجموعه با همکاری آقای محمدمهدی سیار به‌عنوان ترانه‌سرا با آقای محمد معتمدی در جایگاه خواننده و آقای فرید سعادتمند به‌عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده تهیه و تولید شده است.


این اسامی نشان می‌دهد که زمان زیادی صرف تولید قطعات بسته «چهارشنبه‌های عاشقانه» شده است. روابط‌عمومی «مأوا» درباره زمان آغاز تولید این مجموعه بیان می‌کند: «کار از سال گذشته و همزمان با انتشار آلبوم «حالا که می‌روی» با صدای محمد معتمدی آغاز شد». همچنین، درباره پایان‌یافتن زمان تولید می‌افزاید: «بعضی از قطعات تولیدشان نهایی شده و برخی دیگر در حال تولید هستند. برای مثال، قطعه‌ای که با علی لهراسبی در دست تولید داریم، قطعه‌ای شاد و جذاب است که در همین روزها نهایی می‌شود و به‌احتمال زیاد هفته آینده منتشر خواهد شد».


بااین‌حال، میزان و کیفیت استقبال مخاطبان می‌تواند هم در تولید این مجموعه و هم در تداوم این کار نقش تأثیرگذاری داشته باشد. از روابط‌عمومی «مأوا» درباره مسیرهای بازخوردگیری از مخاطبان پرسیدیم. «مأوا» در پاسخ به این پرسش می‌گوید: «طرح «چهارشنبه‌های عاشقانه» یکی از پرطرفدارترین طرح‌های مأواست و احساس نیاز قشر وسیعی از جامعه به تولید عاشقانه‌های ایرانی اسلامی را نشان می‌دهد که می‌تواند منتظر استقبال خوبی باشد». این مرکز همچنین اشاره می‌کند فعلا برنامه‌ای برای فروش قطعات این طرح در آلبومی مستقل ندارد و در پاسخ به این پرسش که مخاطب از کدام مجاری رسانه‌ای می‌تواند آن‌ها را پیدا کند، می‌گوید: «قطعات «چهارشنبه‌های عاشقانه» به‌صورت هفتگی در تمامی خبرگزاری‌ها و سایت‌های موسیقی و در شبکه اینستاگرام نیز با هشتک # باهم_ تاهمیشه منتشر می‌شود». ساخت کلیپ تصویری برای این قطعات نیز بخش دیگری از برنامه‌های چهارشنبه‌های عاشقانه است و مأوا می‌گوید: «نماهنگ قطعه عاشقانه «حالا که می‌روی» آماده شده و در سالروز ازدواج امیرالمؤمنین و حضرت زهرا؟س؟ نیز برنامه انتشار نماهنگ عاشقانه شاد و جذاب دیگری را داریم که پیش‌تولید آن از هم‌اکنون آغاز شده است».

منبع : صبح نو

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس اینستاگرام پاپ علی لهراسبی محمد مهدی رضا صادقی علیرضا طلیسچی روزبه بمانی پرویز پرستویی محمد معتمدی حسین حقیقی یغما گلرویی شبکه اینستاگرام مرکز ماوا محمد عابدینی امید رهبران بابک مافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار متنی در صفحه اینستاگرام یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال موجب شد تا موضوعات مربوط به تابستان سال ۱۴۰۲ و فصل نقل و انتقالات لیگ برتر جاری دوباره ورق بخورد.

محمد نوری یکی از پیشکسوتان تیم استقلال در ارتباط با حضور تاثیرگذار روزبه چشمی در لیگ برتر جاری او را «عصای دست جواد نکونام» و یکی از «مهره‌های کلیدی در دفاع و خط هافبک» این تیم معرفی کرده که به واسطه «ایستادگی سرمربی آبی پوشان» توانسته این فصل هم در جمع استقلالی‌ها حضور داشته باشد!

روزبه چشمی که از لیگ برتر پانزدهم از باشگاه صبای قم به جمع استقلالی‌ها پیوست تنها در فصل بیستم لیگ برتر به دلیل حضور در باشگاه «ام صلال قطر» در جمع استقلالی‌ها حضور نداشت و در سایر فصول همواره یکی از بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت.

چشمی در فصل جاری لیگ برتر در ۲۳ بازی از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال حضور داشته و ۲۰۷۰ دقیقه نیز برای این تیم بازی کرده است.

او یک گل سه امتیازی نیز در دیدار برگشت مقابل سپاهان به ثمر رساند تا استقلال با همان ۳ امتیاز حالا با ۵۳ امتیاز نسبت به تیم تعقیب کننده ۵۲ امتیازی اش – پرسپولیس - در صدر جدول قرار گرفته باشد.

اما این پیشکسوت باشگاه استقلال در متنی که منتشر کرده مدعی شد؛ «اگر پافشاری و ایستادگی جواد نکونام در ابتدای فصل نبود فردی در باشگاه استقلال که با چشمی از گذشته مشکل داشت نمی‌خواست قرارداد او را تمدید کند!»، اما در نهایت «با ایستادگی و اصرار جواد نکونام» چشمی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند.

این پیشکسوت استقلال همچنین ضمن تشکر از این اقدام سرمربی که پای کاپیتان تیم ایستاده عنوان کرده که «دشمن استقلال داخل خانه خودمان حضور دارد که روزی هواداران او را رسوا خواهند کرد».

قطعاً با پایان یافتن فصل جاری لیگ برتر و به واسطه اتفاقات عجیب و غریب در طول ماه‌های گذشته از جمله اختلاف نظر‌های شدید بین نکونام و علی خطیر یا نامه امضا شده اعضای هیأت مدیره به منظور عزل نکونام از سرمربیگری استقلال، کاپیتان‌های این تیم و سرمربی اش حرف‌های جالب و مهمی برای هواداران و اهالی فوتبال در ارتباط با اتفاقات فصل بیست و سوم لیگ برتر خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود