Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل بیت(ع) گلستان از برگزاری ۴۰ برنامه در دهه کرامت در شهرها و روستاها به ویژه در مناطق سیل‌زده استان خبر داد و گفت: زائر اولی‌ها و افراد کم بضاعت به زیارت حضرت معصومه (س) اعزام می‌شوند. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ابوالفضل بخشیانی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برنامه‌های کاروان سفیران کریمه اهل بیت‌ (ع) از ولادت حضرت معصومه (س) در استان آغاز شد و تا میلاد امام رضا (ع) نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت 40 برنامه به یُمن 40 سالگی انقلاب اسلامی در سراسر استان برگزار می‌شود که شامل سخنرانی، جشن‌های مردمی، برگزاری مراسم ازدواج آسان برای جوانان کم بضاعت، جشن‌های دختران آفتاب، جشن تکلیف دختران آسمانی، تهیه و اهدای لوازم خانگی به تعدادی از افراد نیازمند و غیره است.

دبیر جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل بیت (ع) استان گفت: کاروان سفیران کریمه اهل بیت (ع) در مناطق محروم و محله‌های حاشیه شهر حضور یافته و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: باتوجه به سیلی که در استان رخ داد، امسال تلاش کردیم بخش زیادی از برنامه‌های سفیران کریمه اهل بیت‌ (ع) در مناطق سیل‌زده برگزار شود که مورد استقبال مردم هم قرار گرفت.

کاروان "سفیران کریمه" برای سومین سال متوالی وارد زاهدان می‌شودگلستان| عیادت سفیران کریمه اهل‌بیت از بیماران بیمارستان گنبدکاووس+تصاویرکاروان سفیران کریمه اهل بیت وارد گنبدکاووس شدند+تصاویر

بخشیانی به اعزام زائر اولی‌ها به حرم حضرت معصومه (س) هم اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ویژه سفیران کریمه اهل‌ بیت (ع) اعزام زائر اولی‌ها و افراد کم بضاعت به زیارت حضرت معصومه (س) است.

وی یادآور شد: سال گذشته به همت هیئت مهدویون گرگان بیش از 400 نفر در قالب زائر اولی و کسانی که سال‌های طولانی است که به زیارت حضرت معصومه (س) مشرف نشده بودند، به این سفر زیارتی اعزام شدند.

دبیر جشنواره مردمی سفیران کریمه اهل بیت (ع) افزود: برای امسال نیز تاکنون اعزام زائران در قالب سه دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده که حدود 100 نفر از مردم مناطق سیل‌زده استان برای زیارت حضرت معصومه (س) اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند