Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مستعفی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با انتقاد از دخالت افراد غیر فوتبالی در مسائل این تیم گفت: از سمتم استعفا کردم چون می‌خواهند به من مربی، سرپرست و بازیکن تحمیل کنند.

عبدالله ویسی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه از سرمربیگری تیم شاهین شهرداری بوشهر استعفا کرده است گفت: از روز اولی که به تیم شاهین رفتم، عده‌ای برای منافع شخصی خودشان چیزهایی از من می‌خواستند که انجام نمی‌دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت در بوشهر ماندم و با تمام وجود و حمایت هواداران کار کردیم و به لیگ برتر رسیدیم. وقتی هم لیگ برتری شدیم کارشکنی‌ها شروع شد. من از چند باشگاه دیگر پیشنهاد داشتم ولی فضا را برای کار در بوشهر دوست داشتم و در این تیم ماندم.

وی افزود: دوباره کارشکنی‌ها از طریق افرادی که در سیاست و شورای شهر هستند شروع شد؛ افرادی که نمی دانند ورزش و فوتبال یعنی چه ولی می خواهند همه کاره باشند. اینها یکی دو نفر هستند که به موقع اسمشان را می گویم و مردم هم آنها را می شناسند.

سرمربی مستعفی شاهین بوشهر تاکید کرد: این افراد نمی خواهند تیم موفق باشد. می خواهند خودشان همه کاره باشند و با بودن من منافع شخصی شان در خطر است. به آنها باج نداده ام. آبرو و حیثیت من در فوتبال است. تا الان نه آدم سیاسی پشت من بوده، نه دلالی کرده ام و نه به کسی باج داده ام. مردم بوشهر به من لطف داشتند. اوضاع خوبی بود ولی دیدم دارند کارشکنی می کنند و می خواهند چیزهایی تحمیل کنند که عمراً قبول نمی کنم. به خاطر آبروی خودم و مردم به تیم شاهین آمدم و حالا به خاطر همین مردم که نمی توانم غمشان را ببینم و به خاطر آبروی خودم می روم.

ویسی افزود: من رسماً استعفا کردم ولی هنوز پاسخی به این استعفا نداده اند. اردوی تیم در بروجن را ترک کرده ام. الان (پیش از ظهر چهارشنبه) در جاده هستم تا به بوشهر بروم، وسایلم را جمع کنم و از آنجا به اهواز برگردم.

وی یادآور شد: تمام تیم ها بالای ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند ولی تیم ما با ۸ میلیارد تومان بسته شده است و سه بازیکن درجه یک خارجی هم آورده ام. ۸۰ درصد بازیکنان تیمم بومی هستند. چرا به این مسائل توجه نمی کنند؟ این بازیکنان بچه های بوشهر هستند و آینده فوتبال ایران را تشکیل می دهند. ۱۰ بازیکن زیر ۲۳ سال دارم که هر کدام می توانند جواهر فوتبال ایران بشوند.

سرمربی مستعفی تیم شاهین ادامه داد: کاری که بقیه مربیان می کنند را من انجام ندادم. هر مربی حداقل دو تا سه دستیار با خودش می آورد. بعضی از باشگاه ها حتی مربی خارجی استخدام کرده اند اما من به احترام مربیان بومی بوشهر، حتی دستیاری با خودم به بوشهر نبردم و اکیپم بیرون مانده است. انگار هرچه اینطوری باشیم، بدتر است.

ویسی در پاسخ به این سئوال که خواسته افراد سیاسی از شما چه بوده که زیر بار آن نرفتید؟ گفت: این افرادی که گفتم می خواهند همه کاره باشند. می خواهند هم در سیاست باشند هم در فوتبال و نظرشان را تحمیل کنند در صورتی که اصلاً صلاحیتش را ندارند. آنها می خواهند سرپرست، مدیرعامل، مربی و بازیکن و حتی مدیر رسانه ای تحمیل کنند اما زیر بار این مسائل نمی روم. شاید یادشان رفته باشد بزرگترین بازیکن سیاسی که در تیمم بود را در سالهای گذشته بیرون کردم.

وی اظهار کرد: تصمیم من برای استعفا جدی است. آبروی من در فوتبال است. من پسر وزیر یا نماینده مجلس و نماینده شورا نیستم. پاکِ پاکم و هیچکس نمی تواند به من اَنگ بزند. با افتخار می گویم سر تفکرات و اعتقاداتم هستم و جلوی افرادی که به خاطر منافع خودشان می خواهند یک شهر را خراب کنند، می ایستم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عبدالله ویسی شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورد و اگر عرضه ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از تساوی خارج از خانه فولاد مقابل آلومینیوم اظهار داشت: مقابل تیمی بازی کردیم که هفته‌های گذشته با نشاط و شاداب بازی کرد و نمونه بارز عملکردش مقابل پرسپولیس بود که دو بار عقب افتاد، اما پیروز شد. ما می‌دانستیم از بازی امروز چه می‌خواهیم. بازی پراسترس و پرتنش برای ما بود، اما بسیار مسلط بودیم و شایسته بازی کردیم. تمام نقاط قوت آلومینیوم را پوشش دادیم و به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم. حتی در شروع نیمه دوم هم می‌توانستیم گلزنی کنیم، اما تمرکز تیم به‌هم خورد و گل خوردیم. می‌خواستیم نبازیم و برنده هم باشیم، اما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: ما جلوی دوربین به یک شکل دیگر حرف می‌زنیم و بازی‌مان یک‌جور دیگر در می‌آید. این بسیار حساس و به نوعی حق‌خوری است و ظلم به فوتبال. از کمیته اخلاق و انضباطی و فدراسیون فوتبال انتظار داریم که بیایند و بازی‌ها را رصد کنند. اینکه خودمان را به آن راه بزنیم و هر اتفاقی بیفتد، آن سر قضیه است که هم شما، هم من و تمام فوتبالیست‌ها و آدم‌ها می‌دانند. جلوی دوربین و میکروفون‌ها یک حرف دیگر می‌زنیم و پشت آن، کارهای دیگری انجام می‌دهیم. لطفاً جمع کنید و نگذارید حق کسی خورده شود؛ هم در قهرمانی و هم سقوط تیم و در همه لیگ‌ها.

ویسی راجع به اینکه اطراف تیم فولاد حواشی وجود دارد، گفت: ما نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد. اینکه برای استقلال خوزستان، صنعت نفت و فولاد حاشیه درست می‌کنند، این ظلم است. بچه علی پروین فوتبالیست شد، اما او را به دلیل اینکه فرزند پروین است، خراب کردند. بچه ناصر حجازی هم فوتبالیست شد، اما او را نیز به همین دلیل له کردند. بچه افشاریان داور است، می‌گویند داور است. خب چه کاره باید شود؟ شغل پدرش بوده است.

وی تصریح کرد: می‌گویند فرزند فلان سردار در فولاد است. من نه سیاسی‌ام و نه کاری به این مسائل دارم. خب بچه سردار است و از 5 سالگی در تیم‌های مختلف فولاد بوده و حالا به بزرگسالان رسیده است. آن زمان پدرش سرباز بود، از کجا می‌دانست که پدرش سردار می‌شود؟ من نه از کسی طرفداری می‌کنم و نه می‌خواهم حق کسی ضایع شود، ولی تیم را به حاشیه نبریم. مگر او گناه کرده که پدرش سردار است؟ پسر من هم می‌خواست فوتبالیست شود، اما آنقدر گفتند که ویسی برای پسرش پارتی بازی می‌کند که حالا بیکار در خوزستان می‌گردد. برای چه باید این حرف‌ها را بزنیم؟ برای چه حاشیه درست می‌کنید؟ حالا فرزند سردار باید بمیرد؟ اگر رئیس دانشگاه می‌شد، می‌گفتند بچه سردار بوده است. اگر دکتر می‌شد، باز هم همین را می‌گفتند. اینها زشت است و خوب نیست.

وی در پایان گفت: می‌گفتند تاج اصفهانی است و می‌خواهند سپاهان قهرمان شود. پس قهرمانی سپاهان کجاست؟ هشت سال است که حق سپاهان خورده شده. خودمان را به آن راه نزنیم. همه می‌دانند که در تیم‌ها چه کار می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد