Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشت دوم برنج و لزوم آگاهی کشاورزان از شرایط بهره برداری آب، تب قاتل درکمین تابستان، بزرگترین کلنیک تخصصی نظام سلامت در بابل آماده بهره برداری است و بساط بازار مکاره، جور است از مهمترین عناوین روزنامه های امروز(چهار شنبه۱۹تیرماه) در مازندران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ساری، صفحه نخست روزنامه های محلی امروز (چهار شنبه19تیرماه) که در پیشخوان مطبوعات استان مازندران عرضه می شود، به شرح ذیل است:

 

پیشرو: کشت دوم برنج و لزوم آگاهی کشاورزان از شرایط بهره برداری آب

حرف مازندران: تب قاتل درکمین تابستان

بشیر: بزرگترین کلنیک تخصصی نظام سلامت در بابل آماده بهره برداری است

خبرشمال: بساط بازار مکاره، جور است( تحلیل خبرشمال از آنچه دراین سال ها برسر تیم فوتبال نساجی قائمشهر و مالکیتش آمده است)

پایان پیام/286.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت آیت الله حسینی شاهرودی حجت الاسلام ارزانی شیراز هفته عفاف و حجاب زلزله مسجدسلیمان قم ارتحال تب حرف مازندران تیم نساجی مازندران کشت دوم برنج بشیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صالح محمدی با اشاره به اهمیت رعایت تقویم زراعی برنج در افزایش کیفیت محصول و کاهش خسارت‌ها افزود: تا کنون شالیکاران گیلانی ۱۶۷ هزار هکتار از مزارع خود را با آب‌های سنتی و سطحی شخم زده اند که باید کشاورزان باید هرچه سریعتر مزارع خود را برای کشت برنج آماده کنند. 
رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان همچنین با اشاره به اینکه تا کنون ۱۵۶ هزار هکتار از شالیزار‌های گیلان خزانه گیری شده گفت: ضدعفونی و جوانه دار کردن بذر، آماده سازی و خزانه گیری برنج، ایجاد زهکش در زمان وزش باد و بارندگی، هوادهی و کنترل دمای خزانه برنج به ویژه در ساعات گرم روز‌های آفتابی از مهمترین اقداماتی است که کشاورزان باید توجه داشته باشند. 
وی اضافه کرد: تعریض و ترمیم مرز کرت‌ها، لایروبی آب بندان‌ها، ترمیم کانال‌های آبرسان و سردهنه‌ها باید در اولویت قرار گیرد. 
گیلان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار و ۳۰۰ هزار شالیکار دارد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش