Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استاندار زنجان از تامین مواد اولیه کارخانه روغن نباتی جهان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز نیک‎سرشت در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه روغن نباتی جهان اظهار کرد: مواد اولیه را برای کارخانه روغن جهان تامین کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مربوط به چاه آب این کارخانه نیز برطرف شده است، ابراز کرد: در صحبتی که اخیرا با مسئولان این کارخانه داشتم، این طور عنوان شد که پرداختی‌ها نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در صورت عدم انجام تعهدات توسط این کارخانه به دنبال تغییر مدیریت هستیم، تصریح کرد: در صورت عدم انجام تعهدات و آغاز تولید عهده‌داری مدیریت این کارخانه توسط دولت را دنبال خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: یک جهان وعده!! بحران جهان برای کارگران زنجانی/ روغن خام به جهان نرسید، کارگران بیکار ماندند ‏

وی بیان کرد: ما تلاش‎های زیادی را برای حل مشکل این کارخانه انجام داده‌ایم که امیدواریم این کارخانه به روزهای اوج خود برگردد.

نیک‌سرشت با اشاره به اینکه جلسات مختلفی را با مسئولان این کارخانه برگزار کرده‌ایم عنوان کرد: ما منتظر عمل به تعهدات از طرف مدیریت روغن جهان هستیم.

به گزارش موج رسا؛ کارخانه روغن نبانی جهان ماه‌هاست که بدون تولید روزهای تعطیلی خود را سپری می‌کند اما این بار کارگران نیز از وضعیت خسته شده و حتی دست به تجمع و اعتراض نیز نمی‌زنند.

این کارخانه یکی از بزرگترین کارخانجات استان زنجان در حوزه تولید و اشتغال بود اما در سالهای اخیر با تعدیل نیرو روز به روز وضعیت بدتری پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه هند اعلام کرد که تمامی خدمه این کشتی با انجام تعهدات توافق شده آزاد خواهند گشت.

ایرج الهی، سفیر ایران در هند از سوی دیگر تاکید داشته که خدمه هندی کشتی توقیف شده بازداشت نبوده و می‌توانند به هند بازگردند.

وزارت خارجه هند همچنین تاکید داشت از طریق نمایندگی این کشور در تهران با خدمه هندی کشتی توقیف شده در ارتباط بوده و درحال تضمین سلامتی آنها هستند.

نیروی دریایی سپاه پاسداران در تاریخ ۲۵ فروردین ماه، یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کرد و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن بوده که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

دیگر خبرها

  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند