Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تبریز، حسن رسولی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز درباره امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و شرکت آب و فاضلاب استان آدربایجان شرقی گفت: در راستای همکاری های مشترک جهت استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانایی های علمی – پژوهشی و آموزشی ، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و علیرضا ایمانلو مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تفاهم‌نامه مشترک همکاری امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، محورهای همکاری طرفین را برشمرد و گفت: انجام مطالعات پژوهشی و فناوری در زمینه توسعه دانش فنی و انتقال فناوری های مورد نیاز شرکت، ارائه خدمات علمی، نظارتی و مشاوره ای در موضوعات مرتبط با نیازهای شرکت، توسعه و بومی سازی فناوری های مورد نیاز شرکت از جمله محورهای همکاری طرفین است.

رسولی تصریح کرد: دعوت از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب جهت حضور در کنفرانسها، سمینارها و کارگاههای برگزار شده توسط دانشگاه، برگزاری نشست ها و همایش های علمی مشترک، بهره مندی از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه ای طرفین، همکاری در زمینه دوره های کارآموزی و کارورزی، همکاری جهت انجام بازدیدهای علمی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

وی گفت: این تفاهم‌نامه در دو نسخه و چهار ماده تنظیم شده و مدت اجرای آن از تاریخ امضا سه سال است که با موافقت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام /

316 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز حسن رسولی سقای معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز شرکت آب و فاضلاب استان آدربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «رضا امیری مقدم» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان درباره دستاوردهای مهم اولین سفر رسمی «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان گفت: به پیشنهاد نخست وزیر پاکستان، اسلام آباد و تهران با تاکید بر عزم مشترک خود برای توسعه روابط دوجانبه توافق کردند هر شش ماه در یک کمیته عالی مشترک پیشرفت ها و پیگیری مربوط به توافقات و یادداشت های دوجانبه امضا شده در جریان سفر آقای رئیسی به اسلام آباد را مورد بررسی قرار دهند.
دکتر امیری مقدم افزود: با توجه به عزم مقامات دو کشور برای اجرایی کردن توافقات صورت گرفته امیدواریم مهمترین هدف این سفر که رساندن حجم تجارت دوجانبه به ۱۰ میلیارد دلار در سال است محقق گردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سفیر کشورمان در ادامه توافقات و یادداشت های همکاری دوجانبه به امضا رسیده میان ایران و پاکستان را به شرح ذیل اعلام کرد:
۱) موافقتنامه همکاری های امنیتی
۲) موافقتنامه همکاری قضایی در امور مدنی و تجاری
۳) موافقتنامه همکاری در امور دامپزشکی و بهداشت دامی
۴) یادداشت تفاهم همکاری برای ایجاد مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه اقتصادی
۵) یادداشت تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران با وزارت پاکستانی های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان
۶) یادداشت تفاهم‌نامه برای تبادل فیلم های سینمایی میان سازمان امور سینمایی و سمعی بصری ایران با وزارت اطلاعات و رسانه‌های گروهی پاکستان
۷) یادداشت تفاهم نامه شناسایی متقابل استاندارد میان سازمان استاندارد جمهوری اسلامی ایران با سازمان استاندارد و کنترل کیفیت پاکستان
۸) یادداشت تفاهم‌نامه همکاری قضایی میان وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران با وزارت قانون و دادگستری پاکستان.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید