Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت  ، با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات مهمی که به رونق تولید کمک می‌کند رفع موانع تولید است اظهار کرد: بخشی از مشکلات در این زمینه به رویه‌های اجرایی دولت برمی‌گردد و بخشی نیز به دلیل عدم تناسب شرایط امروزی با قوانین مصوب است که خوشبختانه هم مجلس برای کمک در این زمینه اعلام آمادگی کرده و هم از ظرفیت سران سه قوه می‌توان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به تامین مواد اولیه پتروشیمی تصریح کرد: در تامین برخی محصولات وضعیت نابسامانی در بورس حاکم بود، اما هم اکنون این وضعیت بهبود یافته و همین امر خود سبب رونق تولید می‌شود.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به تاثیر تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با افزایش تحریم‌ها، نفوذ صنعت و توسعه آن نیز افزایش یافته، پس این ویژگی ایرانیان است که با مشاهده فشار بیرونی، اتحاد ایجاد و آن مسئله را حل و فصل می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئله باتری به یک معضل کشوری تبدیل شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه پیمان بازل در این زمینه محدودیت ایجاد کرده، باید از آن استفاده و تا پایان سال ۹۸ بحث ورود سرب را مستثنی کرد.

مقیمی با اشاره به موضوع خودرو تصریح کرد: هم اکنون برای خودرو با لوگو‌های مختلف می‌توان این اجازه را داد که دو شرکت ایرانی با یک شرکت خارجی همکاری کنند و خودرو را با ویژگی‌های مشترک تولید کنند.

وی با اشاره به موضوع واردات عبورموقت خودرو‌ها از مرز‌های آذربایجان‌غربی و راه‌اندازی واحد خودرو در ارومیه با اشتغال بیش از یک هزار نفری در مدت کوتاه گفت: با توجه به حجم خودرویی که در مرکز این استان تولید خواهد شد، باید از واردات آن جلوگیری کنیم چراکه کالای تولیدی در داخل نیازی به واردات کالای مشابه ندارد.    منبع: فارس  انتهای پیام/م   لزوم راه اندازی خودرو در ارومیه   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در نشست فصلی روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان افزود: کار قضاوت ایثار گذشت و فداکاری است و تمامی تلاش گران در عرصه قضاوت با خدا معامله می کنند .

وی با اشاره به شعار سال حفظ کرامت انسانی و رعایت عدالت را مطالبه اصلی مردم از دستگاه قضا عنوان کرد و گفت : رفع موانع تولید زمینه ساز تحقق شعار سال است و کار دستگاه قضا در این زمینه بسیار حیاتی و مهم است و.

عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه برنامه محور بودن را اولویت اصلی دستگاه قضا برشمرد و گفت: خدمت رسانی، نقش آفرینی موثر در کاهش ورودپرونده به دستگاه قضای مدیران قضایی در استان سیر صعودی خواهد گرفت .

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: تفاوت معناداری در نگاه ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد / لزوم توسعه روابط ایران و آفریقا
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • دیپلماسی اقتصادی، برگ برنده همسایگی
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی