Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ا‌ستان‌ها ـ پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز می‌شود تا مردم خوزستان به زیارت آنها بیایند. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) شهر اهواز میزبان 44 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر پاک این شهدای والامقام پس از انتقال به اهواز، در معراج شهدای این شهر استقرار می می‌یابد تا مردم خوزستان به زیارت آنها بیایند.

معراج شهدای اهوای پادگان شهید محمودوند در سه راه خرمشهر، جاده اندیمشک بین معاونت اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی قرار دارد.

 پیکر پاک و مطهر این 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از چند دهه غربت و گمنامی در آستانه ولادت فرخنده امام رضا(ع) به وطن باز می‌گردد.

آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس روز پنجشنبه 20 تیرماه از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و مردم ایران از نقاط مختلف کشور به ویژه از سراسر استان خوزستان به استقبال مسافران تازه از سفر برگشته خود می‌آیند.

این برنامه در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود که جمعی از مسئولان لشکری و کشوری به همراه مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار در آن حضور می‌یابند.

یگان تشریفات نیروی انتظامی استان خوزستان برگزاری آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر 44 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را بر عهده دارد.

اهواز| مدال خادمی امام رضا(ع) به پدر شهید مهران زرافشان اهدا شداهواز| خدام حرم رضوی با خانواده شهید عذاری دیدار کردنداهواز| خدام حرم رضوی از خانواده شهید میلاد جهانگیری‌نژاد تجلیل کردند

به گفته فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای پاک و مطهر این 44 شهید دوران دفاع مقدس در دو ماه اخیر در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، شرق دجله و زبیدات تفحص شده است.

این 44 شهید تازه تفحص شده مربوط به عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، کربلای پنج و تک دشمن در سال 67 هستند که توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده‌اند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان لاله گمنام

سرهنگ زارع مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم