Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوشبخت گفت: انتخاب شهروند برگزیده در ترویج و ارتقای اخلاق و فرهنگ شهروندی بر اساس مبانی غنی اسلامی و ملی، در جامعه تاثیر گذار است.

«سعید خوشبخت» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همت و عملکرد خلاقانه شورای شهر و شهرداری همدان در راستای ارج نهادن به کرامت انسانی شهروندان، ارزشمند است که امیدواریم با حضور و همدلی گرم شهروندان در  جشنواره شهروند برگزیده به سرمنزل نهایی خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی جشنواره شهروند برگزیده افزود: این جریان و فرآیند مدیریت شهری به منظور ارزیابی شهروندان و تطبیق آن با ارزش‌های فرهنگ شهروندی برای بهبود و گسترش سرمایه‌های فرهنگی، اجتماعی و انسانی جامعه شهری و همچنین ترویج و ارتقای اخلاق بر اساس مبانی غنی اسلامی و ملی، پسندیده است.

 

وی اظهار داشت: شهروند برگزیده به افرادی اطلاق می‌شود که فارغ از ارزش قائل شدن برای خود، در راستای مؤلفه‌های مورد تأکید مکتب اسلام شامل ارزش‌های دینی و مذهبی، ایثار و از خودگذشتگی، مردم‌داری و اخلاق‌مداری، امام‌محوری، رعایت حقوق شهروندی، مسئولیت‌پذیری، رعایت نظم و ایجاد امید و شادی در اجتماع مورد تأکید مکتب اسلام، برنامه‌ریزی داشته باشند که با معرفی این شهروندان آگاه، مؤلفه‌های مورد نظر در تمامی شهر و در بین شهروندان، تعمیم داده خواهد شد.

 

دبیر اجرایی جشنواره شهروند برگزیده با اشاره به اینکه 650 هزار شهروند همدانی مستعد گزینش جشنواره شهروند برگزیده هستند، افزود: جشنواره شهروند برگزیده برای دومین سال برگزار می‌شود و همدان جزو سه شهری است که این رویداد را به صورت جدی در کشور دنبال می‌کند.

 

خوشبخت گفت: ثبت نام شهروندان برای شرکت در جشنواره شهروندان برگزیده از ۱۶ خرداد در این شهر آغاز شده و با شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری، کمیته‌های علمی- داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی کلید خورده است.

 

وی تاکید کرد: شهروندان همدانی برای ثبت‌نام در «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» سال ۹۸ تا ۲۰ تیرماه امسال فرصت دارند تا به وبسایت www.TCF.hamedan.ir مراجعه و یا با وارد کردن کد دستوری #900400*6655* در تلفن همراه شان ثبت نام کنند.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت اردبیل مسجد نماز هفته عفاف و حجاب دهه کرامت در فارس مسجدسلیمان آذربایجان غربی جشنواره شهروند برگزیده استان همدان دبیر اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم

هموارسازی معابر شهر جهت سهولت تردد شهروندان از مسائل با اهمیتی است که مسئولان شهری باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدتی است مسئولان ناحیه ۲ شهرستان آران و بیدگل اقدام به تعمیر و بهسازی روکش آسفالت معابر کردند این اقدام موجب شادمانی شهروندان شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • دینِ انسانیت در حال فراگیر شدن است
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله