Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی کبدی ایران گفت: پوشش اسلامی هیچگاه مانعی برای فعالیت های ورزشی نسبت بلکه به معنای واقعی کلمه بانوان ورزشکار ایرانی را باید سفیران حجاب در جهان بدانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریده ظریف دوست در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، با تاکید بر اینکه حجاب اسلامی هیچ مانعی برای فعالیت های ورزشی نیست، بیان کرد: ما بانوان ورزشکار مسلمان نه تنها حجاب اسلامی را مانعی برای فعالیت های ورزشی نمی دانیم بلکه حجاب را موجب قدرت و حفظ شدن کرامت انسانی خود می دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با وجود اینکه بسیاری از حریفان ما در مسابقات جهانی بدون حجاب اسلامی در برابر ما حاضر می شوند اما تاکنون به مشکلی بر نخورده و همواره نیز پیروز میدان بوده ایم.

کاپیتان تیم ملی کبدی ایران با اشاره به اینکه حجاب اسلامی نماد و هویت زن مسلمان است، گفت: بانوان ورزشکار در واقع سفیران حجاب در جهان هستند همان گونه ای که در طول 18 سال فعالیت ورزشی، تاکنون حجاب مانعی برای انجام فعالیت های ورزشیم نبوده و نخواهد بود و این بزرگترین افتخار زندگی من و دیگر ورزشکاران محجبه ایرانی است که می توانیم با حجاب کامل اسلامی به فعالیت پرداخته و برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

وی ادامه داد: بانوان ورزشکار علاوه بر اینکه باید وظیفه همسری، مادری و فرزندی خود را به نحو احسنت انجام دهند باید بتوانند در میادین ورزشی برای ملت ایران افتخار آفرینی کنند.

ظریف دوست با بیان این مطلب که ورزش لطمه ای به وظیفه همسری، مادری و فرزندی ورزشکاران زن وارد نمی کند، اذعان کرد: ورزش در کنار ایجاد سلامتی و نشاط برای خود فرد ورزشکار می تواند موجب افزایش نشاط و شادابی در خانواده وی نیز شود و بی شک بانوان ورزشکار مادران و همسران بهتری برای خانواده خود خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به عنوان مربی کبدی به شاگردان خود این موضوع را آموزش می دهم که حجاب را به عنوان اصل برتر در زندگی خود جدی گرفته و با تکیه بر ورزش به فردی مفید برای خود و جامعه تبدیل شوند.

این ورزشکار محجبه سیستان و بلوچستان در پایان با تاکید بر اینکه ورزش برای بانوان لازم و ضروری است، تصریح کرد: به خانواده های خوب ایرانی توصیه می کنم تا با جدیت از دخترانشان برای انجام فعالیت های ورزشی حمایت کنند و بانوان هم باید بدانند حجاب هیچ مانعی برای انجام فعالیت های ورزشی آنان نخواهد بود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی