Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:11:33 GMT

زنگنه: با وزیر نفت عربستان ۷ الی ۸ ساعت دعوا کردیم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۳۹۶۶

زنگنه: با وزیر نفت عربستان ۷ الی ۸ ساعت دعوا کردیم

وزیر نفت درباره حضور اخیر خود در اجلاس اوپک و حضور همتای عربستانی خود گفت: در جلسات هفت-هشت ساعت با هم دعوا کردیم. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتشار برخی آمار مربوط به صادرات نفت گفت: این اقدام کار درستی نبوده و مشخص نیست با چه نیتی این اطلاعات منتشر و مکرراً نیز بازنشر داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیحات زنگنه درباره اجلاس اوپک/ ایران تحت فشار مذاکره نمی‌کندواکنش واعظی به پخش سریال گاندو/ توقیف نفت‌کش ایران را "محکوم" کردیمظریف: مکانیزم ماشه قابل اجرا نیست/ توقیف نفتکش ربطی با مبادله نازنین زاغری ندارد+فیلمروحانی: انگلیسی‌ها آغازگر ناامنی در دریاها هستند و تبعات آن را درک خواهند کرد

وی افزود: با توجه به اینکه ما در یک جنگ هستیم، اطلاعات درباره صادرات نفت اطلاعات جنگی حساب می‌شود و انتشار آن باید با هماهنگی‌های مربوطه انجام شود و اگر نه به منافع ملی بیشتر آسیب می‌زند.

وزیر نفت درباره گازرسانی‌های انجام شده نیز گفت: در حال حاضر روزانه به حدود 8 الی 9 روستا گازرسانی انجام می‌شود. با توجه به اینکه در روستاهای مناطقی از استان‌های خراسان‌های رضوی و جنوبی، کرمانشاه، کرمان و آذربایجان غربی عملیات گازرسانی کامل انجام نشده و اهتمام بیشتری برای انجام این کار در چهار استان وجود دارد. امروز 85 درصد جمعیت روستایی و بیش از 93 درصد جمعیت کشور تحت پوشش شبکه گازرسانی هستند.

زنگنه همچنین درباره اینکه با وزیر نفت عربستان در حاشیه اجلاس اوپک داشته‌اید، گفت: در این اجلاس دیداری با وزیر نفت عربستان نداشتم و تنها یک احوالپرسی میان ما انجام شد ولی در جلسات هفت-هشت ساعت با هم دعوا کردیم.

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم وزارت نفت بیژن زنگنه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم وزارت نفت بیژن زنگنه جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم وزارت نفت بیژن زنگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در سفر به عربستان در دیدار با همتای عربستانی خود 5 پیشنهاد مطرح کردم که همه مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش فارس؛ سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که برای شرکت در اجلاس 50 امین سال تاسیس بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر کرده است ، در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: « در عربستان گفتگوی بسیارسازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم.

فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت نمود و بر تدوین نقشه‌راه همکاری‌های اقتصادی بخش دولتی - خصوصی و سرعت در اجرای آن، تاکید کرد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماموریت بلینکن در عربستان چیست؟
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود