Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@21:40:00 GMT

کردستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب قرآنی کشور را دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۴۱۹۵

کردستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب قرآنی کشور را دارد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در همایش بزرگ قرآن و عترت که با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی و فعالان عرصه قرآنی در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: قرآن بالاترین نعمتی است که خداوند به بندگان ارزانی داشته و کارخانه انسان‌سازی و داروخانه معنوی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پیامبر در مورد عظمت قرآن کریم فرموده‌اند در زمان فتنه به قرآن پناه ببرید، افزود: کردستان در عرصه‌های قرآنی پیشتاز است و با داشتن معلمان و مربیان قرآنی، شهر مناره‌ها و کتاب‌های خطی قرآنی، توانایی و ظرفیت تبدیل شدن به قطب قرآنی را دارد.

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی فقیه کردستان اعلام کرد: امید که در عرصه‌های مختلف با کمک فعالان قرآنی بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 حجت‌الاسلام سادات عنوان کرد: این همایش پایلوتی برای جلسات و همایش‌های سال‌های آینده است و امیدواریم در سال‌های بعدی زمینه تجلیل از افراد و چهره‌های قرآنی جدیدتری فراهم شوند.

 وی ابراز امیدواری کرد که با پناه بردن به قرآن کریم مورد شفاعت پیامبر و لطف و رحمت خداوند قرار بگیریم.

همایش بزرگ قرآن و عترت به منظور تجلیل از ۵۰ نفر قاری و فعال عرصه قرآنی با حضور مسوولان کشوری و استانی در سنندج دایر شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است