Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نوزدهم تیر ماه ۱۳۹۸ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت، اقدام انگلیس در توقیف کشتی نفتکش کشورمان را بسیار کودکانه، سخیف و اشتباه توصیف کرد و اظهارداشت: انگلیسی‌ها آغازگر ناامنی در دریا هستند و امیدواریم این کار را ادامه نداده و تکرار نکنند؛ چرا که تکرار آن موجب ناامنی در جهان شده و به زیان همه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود تحرکات اخیر آمریکا را حکایتی جالب و خنده‌آور توصیف کرد و گفت:‌ تحرکات امروز آمریکا، حکایت آدمی است که با دست پس می‌زند و با پا پیش می‌کشد. آمریکایی ها از یک طرف برجام را یک توافق بسیار بد و به تعبیر خودشان بدترین توافق می‌دانند و بدون هیچ بهانه‌ای از آن خارج می‌شوند و از طرف دیگر وقتی ایران برخی از تعهدات خود را کاهش می‌دهد، همگی از آن ابراز نگرانی می‌کنند در حالی که باید از آمریکا نگران بود که کل برجام را زیر پا گذاشته است.

همچنین مشروح گفت‌وگوهای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، بیژن زنگنه وزیر نفت، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

اطلاعات مربوط به صادرات نفت، اطلاعات جنگی است

بیژن زنگنه وزیر نفت با انتقاد از انتشار برخی اطلاعات مربوط به میزان صادرات نفت ایران اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در جنگ (جنگ اقتصادی با آمریکا) هستیم، اطلاعات مربوط به میزان صادرات نفت کشور اطلاعات جنگی محسوب می‌شود و انتشار آن باید با هماهنگی‌های مربوطه باشد. وی افزود: این اقدام کار درستی نیست و مشخص نیست که با چه نیتی این اطلاعات منتشر و مکرراً بازنشر داده می‌شود .

پیشنهادی برای مبادله زاغری با نفت‌کش مطرح نشده است

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه تاکید کرد: تا کنون پیشنهادی از سوی بریتانیا مبنی بر مبادله نازنین زاغری با نفت‌کش ایرانی مطرح نشده است. وی افزود: اقدام بریتانیا در توقیف نفتکش ایرانی یک راهزنی است.

 برخوردهای غیردوستانه و اشتباه انگلیس روی روابط دو کشور اثر منفی می‌گذارد

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به توقیف نفتکش حامل نفت ایران از سوی بریتانیا اظهار کرد: وقتی این نوع برخوردهای غیر دوستانه و اشتباه انجام می‌شود طبیعی است روی روابط اثر منفی می‌گذارد. وی افزود: کاری که برای نفتکش حامل نفت ایران انجام شد از نظر قوانین بین الملل کاری بسیار اشتباه بود و یک راهزنی محسوب می‌شود.

واکنش وزیر راه و شهرسازی به ادعاها درباره "سلطان مسکن"

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره اینکه یک نفر ۷۰۰ یا ۲۵۰۰ خانه دارد واکنش نشان داد و اظهار کرد: از کسی که این آمار و اطلاعات را می‌دهد باید سوال شود که منبع اطلاعاتش کجاست. کسی که این اطلاعات را می‌دهد باید منبع اطلاعاتی خود و مستند خود را هم بگوید.

پرونده الکترونیک سلامت تکمیل شد/در بازار دارویی که برای مردم مشکل ایجاد کند نداریم

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که پرونده الکترونیک سلامت تکمیل شده است گفت: از طرق موبایل با شهروندان در این زمینه ارتباط برقرار می‌کنیم. وی اظهار کرد: ان شاءلله از دو هفته آینده با همه شهروندانی که کد ملی‌شان در پرونده الکترونیک سلامت ثبت شده است ارتباط برقرار می‌کنیم تا خود آنها هم به راحتی بتوانند به پرونده خود دسترسی پیدا کنند. وی در پاسخ به سوالی در مورد خطر داشتن قرص‌های لوزارتان و والزارتان، گفت: مردم بدانند در بازار هیچ دارویی که مشکلی برای آنها ایجاد کند مخصوصاً در مورد فشار خون نداریم.

این گزارش در حال تکمیل است...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد اسلامی وزير راه و شهرسازي هیات وزیران حسن روحاني آمريكا انگليس اتحاديه اروپا محمدجواد ظريف نازنین زاغری وزارت خارجه ايران سلطان مسکن زنگنه وزير نفت اطلاعات جنگی صادرات نفت دکتر سعید نمکی پرونده الکترونیک سلامت وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، از پیش از برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال تغییر محمد خزاعی در ریاست سازمان سینمایی کشور به گوش می‌رسد و گزینه‌های مختلفی هم برای جایگزینی او نام‌ برده می‌شد؛ شایعاتی که در روزهای اخیر داغ‌تر از قبل شده بود. 

به همین دلیل، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته (شنبه)، در شورای زیرساخت این وزارتخانه، تمام شایعات را تکذیب کرده و گفته است محمد خزاعی تا پایان دولت سیزدهم در به کار خود ادامه می‌دهد.

این خبر توسط مهدی سموعی، مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبکه ایکس (توئیتر) اعلام شده است. 

او نوشته است:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت:خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در عین حال، برخی رسانه‌ها از «ابقای محمد خزاعی» خبر داده‌اند که با توجه به عدم استعفا یا برکناری رئیس سازمان سینمایی، خبر درستی نیست و وزیر ارشاد صرفا شایعات را تکذیب کرده است.   

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد