Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 270 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) در شهرستان قدس، خبر داد. بیت کوین

سردار محسن خانچرلی در این باره گفت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مینی بر اینکه افرادی سودجو در یک واحد سردخانه صنعتی اقدام به راه اندازی چهار مزرعه تولید ارز دیجیتال کرده اند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قدس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارز دیجیتال

وی افزود: ماموران انتظامی پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی محل تولید ارزهای دیجیتال در یکی از واحدهای صنعتی شده و به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از محل مورد نظر، 270 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن 23 میلیارد ریال برآورد شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری چهار متهم در این راستا و معرفی آنان به مراجع قضائی، گفت: استفاده از دستگاه های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی داشته لذا متهمان با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی اقدام به فعالیت غیرقانونی کرده بودند که با اشراف اطلاعاتی پلیس به دام افتادند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی گفت: در پی احتمال استفاده از دستگاه ماینر در یک واحد مسکونی در روستای دودهک دلیجان، ماموران انتظامی در منطقه حضور یافتند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی هشت دستگاه ماینر (مبدل ارز دیجیتال) کشف شد که در این زمینه پرونده تشکیل و در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: جمع آوری ماینرهای غیرمجاز در دستور کار جدی قرار دارد و مردم در صورت مشاهده و آگاهی از فعالیت ماینرهای غیرمجاز می‌توانند مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱و سامانه تلفنی ۱۲۱ و یا ۰۹۰۱۸۰۷۱۸۰۰ اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.

محمودی تاکید کرد: استفاده غیرمجاز از شبکه برق برای استخراج رمز ارزها باعث اختلال در تامین برق‌رسانی به مشترکان و خسارت به لوازم برقی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۷ هزار دستگاه ماینر تاکنون در استان شناسایی و جمع آوری شده است که بار مصرفی آنها معادل ۴۸ مگاوات به میزان پنج درصد پیک بار مصرفی و معادل برق مصرفی سه شهر تفرش، آشتیان و کمیجان بوده است

کد خبر 6093119

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان