Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن که در بیدخت گناباد برگزار شد، با انتقاد از اخذ مالیات بر ارزش افزوده در شرایط تحریم، این کار را ظلم به تولیدکنندگان عنوان کرد؛ همچنین رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناباد نیز در این همایش از فعالیت 170 واحد صنعتی و معدنی در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا– منطقه خراسان، حسن حسینی در همایش گرامیداشت روز صنعت و معدن که با حضور مسئولان و صنعتگران در محل تالار کوثر بیدخت گناباد برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: دولت و مجلس باید در خصوص اخذ مالیات، بین تولیدکنندگان در تهران و در شهری مثل گناباد تفاوت قائل شوند.

وی ادامه داد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نامگذاری نموده‌اند توقع داشتیم که حداقل یک اتفاقات خوبی در دستگاه‌های اجرایی رخ می‌داد و بروکراسی‌ها و دیوان سالاری‌های اداری کاهش پیدا می‌کرد و حمایت‌هایی از تولیدکنندگان صورت می‌گرفت.

حسینی با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای اعلام کردند که "این بسیار ناعادلانه و ظالمانه است که با شرایط موجود، مأموران سازمان امور مالیاتی دفاتر مالی یک واحد تولیدی را در 10 سال قبل بررسی کرده و برایش مالیات تعیین کنند،" اضافه کرد: آقای لاریجانی؛ شما که درد را می‌دانید چرا درمان را نمی دانید؟ ما نیازی به همدردی نداریم و نیازمند درمان هستیم، باید در جلسات سران سه قوه اعلام کنید که اخذ مالیات از تولیدکنندگان در شرایط فعلی ظلم است.

وی خاطرنشان کرد: چند سال است که در ایام عید از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌شنوم که این موضوع مالیات بر ارزش افزوده را حل می‌کنم؛ ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته و متأسفانه در شرایط تحریم، مالیات بر ارزش افزوده نیز بر دوش تولیدکنندگان است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: معتقدم که اگر سیاست‌زدگی را کنار بگذاریم و همدلی و هم‌افزایی خود را حفظ کنیم، می‌توانیم ازاین شرایط سخت فعلی عبور کرده و روزهای خوبی را برای آینده کشورمان رقم بزنیم.

تولیدکنندگان، سرداران عرصه تولید در کشور

همچنین حسن باصری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناباد نیز در این همایش با اشاره به فعالیت 170 واحد صنعتی و معدنی در این شهرستان ، اظهار کرد: شرایط سختی از سال گذشته به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد آمده، با تلاش و کوشش صنعتگران این شهرستان تا حدودی وضعیت فعلی حفظ شده که ادامه این روند نیازمند تعامل بیشتر با بخش صنعت و معدن است.

وی تولیدکنندگان را سرداران عرصه تولید در کشور ذکر کرد و گفت: با وجود مشکلات تأمین نقدینگی واحدهای صنعتی، سازمان‌های امور مالیاتی و تأمین اجتماعی مشکلاتی جدی برای صنعتگران به وجود آورده که باید تصمیماتی برای تغییر رویکرد این سازمان‌ها گرفته شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایام عید درمان سران سه قوه مالیات بر ارزش افزوده معدن و تجارت شهرستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه کردستان عصر چهارشنبه در افتتاحیه این سمینار اظهار کرد: همه علوم با شدت و ضعف خاص نیازمند دانش ریاضی هستند اما متأسفانه به دلیل اینکه نتوانسته‌ایم ارتباط مناسبی بین علوم با تعریف رشته‌های بین رشته‌ای برقرار کنیم.

حامد قادرزاده، هدف از برگزاری سمینارها، همایش‌ها و کنفرانس‎‌ها را شناخت دانشمندان حوزه‌های مختلف و ایجاد ارتباط بین بخشی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: اگر بخواهیم کشور توسعه یافته‌ای داشته باشیم، نیازمند دانش ریاضی هستیم چون بر اساس شناختی که از محیط به وجود می‌آید، باعث خواهد شد هزینه تمام شده بسیاری از فعالیت‌ها به حداقل برسد.

وی یادآور شد: امیدواریم در این سمینار علاوه بر فعالیت‌های تخصصی، برگزار کارگاه و ارائه مقاله به چند نکته از جمله درک اهمیت علم ریاضی و اینکه پایه اصلی بسیاری از فعالیت هاست، کمک کند و این مفهوم را نهادینه کند که ریاضیات برای پیشرفت و توسعه ضروری است و نمی‌توان از آن صرف نظر کرد.

سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها با همکاری انجمن ریاضی ایران، دانشگاه فرهنگیان کردستان و بنیاد نخبگان استان کردستان در سنندج آغاز به کار کرد و تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه کردستان ادامه دارد.

کد خبر 6094585

دیگر خبرها

  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی