Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، صبح امروز در یادواره ۶ شهید گمنام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و شهدای مدافع حرم با محور شهید علی آقایی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به خود می‌بالد که پیکر ۶ شهید گمنام را به آغوش گرفته و دو شهید مدافع حرم شهید هاشم دهقانی‌نیا و شهید علی آقایی از دانش‌آموختگان این دانشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهدای مدافع حرم باارزش‌ترین سرمایه برای جامعه دانشگاهی استان و دانشگاه آزاد اسلامی هستند. آنان مایه فخر و مباهات نظام مقدس ما بوده و وجود این شهدا همواره رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: تلاش بر این است که برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی بزرگداشت شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم همواره در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به‌صورت مستمر ادامه داشته باشد و شهدا در همه مراحل زندگی در مقابل دیدمان باشند.

رسولی تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی بافضیلت‌ترین و ارزشمندترین کلاس‌ها برقرار است، کلاس‌هایی که از نظر معرفت‌افزایی و تعالی بصیرتی بی‌نظیر بوده و استادان آن شهدایی هستند که خون خود را در راه خدا نثار کردند تا امنیت و آسایش در نظام مقدس اسلامی همواره پابرجا باشد.

وی اظهار کرد: شهدا همیشه برای ما الهام‌بخش و درس‌آموز هستند و می‌توانیم بهترین درس‌ها را از این شهدای والامقام بگیریم که امیدواریم با استعانت از خداوند و با بهره‌گیری از درس‌های شهدا در تحقق آرمان‌های نظام مقدس‌مان پایدار باشیم.

اندیشه استقامت و مقاومت لازمه موفقیت جامعه

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز گفت: موفقیت جامعه زمانی تحقق می‌یابد که اندیشه استقامت و مقاومت در آن زنده باشد.

حجت‌الاسلام نجات فیاضی درباره چگونگی حفظ استقلال کشور افزود: اگر جامعه استقلال خود را حفظ کند، به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا خواهد کرد و در واقع جوامعی که دخالت بیگانگان را از خود دفع می‌کنند، جایگاه و ارزش بالایی را در سطح بین‌المللی دارند.

وی اظهار کرد: شهدا ارزش بالایی در پیشگاه خداوند متعال دارند به‌طوری که خداوند انسان‌ها را از گفتن القاب مرده به شهدا منع می‌کند و این ارزش برای شخصی پوشیده نیست و حتی علما بر این عقیده‌اند که در سلام نماز بعد از نبی مکرم اسلام(ص) ما به شهدا سلام می‌گوییم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تأکید کرد: دشمن با غفلت از اینکه جوانان کشورمان بصیرت و آگاهی بالایی دارند و تشنه شهادت هستند، داعش را از سال ۸۹ در تقابل با اسلام و تفکر شیعی در منطقه فعال کرد تا اهداف شوم خود را دنبال کند.

فیاضی عنوان کرد: شهیدان هاشم دهقانی‌نیا و علی آقایی دو شهید مدافع حرم دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل مانند همه شهدای مدافع حرم از ویژگی‌هایی مانند شوق شهادت، غیرت و تعصب در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) و آگاهی و بصیرت برخوردار بوده‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با حضور فرماندهان سپاه حضرت عباس(ع) و بسیجیان، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بود.

انتهای پیام/

203 / 188 واحد اردبیل شهدای گمنام شهدای مدافع حرم اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل شهدای گمنام شهدای مدافع حرم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود