Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@15:31:56 GMT

پیام تسلیت جمعی از اصلاح‌طلبان مازندران

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۶۸۹۹

پیام تسلیت جمعی از اصلاح‌طلبان مازندران

به گزارش خبرگزاری برنا از رامسر؛ متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

انالله وانا الیه راجعون

روح بلند مجاهد فرزانه، اندیشمند وارسته و یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس، جناب آقای موسی حامد (مرادی) به آسمان بر کشیده شد. او که از سابقون پاسداران فرهیخته انقلاب اسلامی بود با هوشی سرشار، ذهنی خلاق، نگاهی ژرف و سینه‌ای گشاده پیوسته در تمامی حیات پر برکت خویش در عرصه‌های نظامی، اجتماعی و فرهنگی تعالی و توسعه ایران اسلامی و کرامت ملت را در جان و اندیشه‌اش دنبال می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجرت زود هنگامش، دوستان و ارادتمندانش را در بهت و اندوهی عمیق فرو برد.

این ضایعه سنگین را به خانواده محترم، دوستان و همرزمان آن عزیز تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برایش رضوان الهی و برای صاحبان مصیبت شکیبایی مسئلت می‌نماییم.

سلام علیه یوم ولد و یوم یموت و یوم یبعث حیا.

مهدی مهدوی، علی اصغر رحمانی خلیلی، عباسعلی بهاری اردشیری، حسینعلی زاهدی، عسگری فقیه، فخرالدین صابری، مرتضی حاجی، حسین روزبهی، علی‌اصغر یوسف نژاد، علی نجفی خوشرودپی، انوشیروان محسنی بندپی، داود کشاورزیان، محسن نریمان، غلامرضا صفاریان، سیدرحیم ابوالحسنی، یدالله طاهرنژاد

گفتنی است مراسم تشییع پیکر این یادگار دفاع مقدس ساعت 9 و نیم صبح فردا از مزار بی بی سکینه شهرستان رامسر به طرف امامزاده آقا بسمل سادات‌شهر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی اصلاح طلبان انقلاب اسلامی خانواده دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است