Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:11:37 GMT

۱۹ مجمع انتخاب رییس هیات سال جاری برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۶۹۴۰

۱۹ مجمع انتخاب رییس هیات سال جاری برگزار می شود

به گزارش ایرنا افشین حیدری روز چهارشنبه در پایان مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های رزمی خوزستان اظهار داشت: این مجمع با تاخیر بسیار برگزار شد که این موضوع به اختلاف نظرات و دیدگاه‌های دوستان حاضر در این رشته برمی‌گردد؛ امیدوارم رییس جدید هیات بتواند در انجام وظایف خود و تحقق انتظارات به حق جامعه ورزش‌های رزمی استان موفق ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن قدردانی از سرپرست پیشین هیات که به دور از حواشی و تنش‌ها در این هیات فعالیت کرد گفت: هیات رزمی خوزستان همواره جایگاه ویژه ای در کشور داشته و قهرمانان این رشته بارها در میادین بین المللی پرچم ایران را به اهتزاز درآورده اند بنابراین درخواست من از رییس جدید هیات، ایجاد تعامل و وحدت رویه و حضور به موقع در هیات است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: انتظار داریم تکلیف هیات های شهرستانی که با سرپرست اداره می شوند یا اکنون مسئولی ندارند به زودی مشخص شود؛ امیدواریم با یک برنامه ریزی منسجم وضعیت این هیات ها هر چه سریع‌تر بهتر شود به هر حال ما تابع نظر مجمع هستیم و به تبع آن از رییس جدید انتظار کارهای بزرگ داریم.

۱۸ مدال آور خوزستانی در رقابت های کارگری جهان

وی در ادامه به ورزش کارگری استان و حضور ورزشکاران خوزستانی در رقابت های کارگری جهان اشاره کرد و گفت: ورزشکاران استان در رقابت های جهانی اسپانیا، ۱۸ مدال کسب کردند که جای تبریک دارد. ورزشکاران ما ثابت کردند که خوزستان همچنان قطب اول ورزش کشور است و با سرمایه گذاری روی جوانان این خطه می توان به موفقیت های خوبی رسید.

خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان تیمداری می کند

حیدری در ادامه به حضور یک تیم بانوان از خوزستان در رقابت های لیگ برتر فوتبال امسال اشاره کرد و گفت: همچنین امیدواریم با کمک استاندار ورزش دوست اولین زمین اختصاصی فوتبال بانوان را هر چه سریع تر به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: امیدوارم سایر هیات هایی که به صورت سرپرست اداره می شوند، هر چه سریع تر و با هماهنگی فدارسیون های مربوطه، مجامع انتخاب رییس آنها به زودی برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه به زودی مجمع انتخاب رییس هیات کاراته استان برگزار می شود گفت: اعتراضهایی نسبت به وضعیت کاراته استان هست که باید شنیده شود لذا از رییس فدراسیون کاراته درخواست داریم که هر چه سریع تر وضعیت کاراته خوزستان را سر و سامان داده و این هیات را از بلاتکلیفی خارج کند.

به گزارش ایرنا مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان روز چهارشنبه برگزار شد و علی آقاجری با ۱۵ رای هدایت این هیات را برای چهار سال بر عهده گرفت.

۹۸۷۹/‏۶۰۰۲

 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال شوک بزرگی به تیم و هوادارانش داد. آنها بعد از بازی با تراکتور نشست اضطراری برگزار و علی خطیر را از مدیرعاملی عزل کردند. 

بعد از رسانه ای شدن این تصمیم برخی از این خبر دادند که دلیل برکناری خطیر مربوط به تزریق 50 میلیارد ریال پول به حساب اعضای تیم بوده و این موضوع باعث ناراحتی مالک جدید باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس بوده است. 

ماجرا طبق پیگیری خبرنگار آنا این بوده که این پول از سوی هلدینگ خلیج فارس به باشگاه تزریق شده اما قرار نبوده نحوه تقسیم پول به این شکلی باشد که خطیر انجام داده و همین سر آغاز ناراحتی علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس شده است؛ البته موراد دیگر مدیریتی و حواشی فصلی که گذشته همه دست به دست هم داده تا در فاصله 5 هفته تا پایان فصل از هیئت مدیره استقلال خواسته شود تا با برگزاری جلسه برای برکناری خطیر به جمع بندی برسند. 

در این بین احمد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در باشگاه پیگیر برگزاری جلسه بوده و به همین دلیل فعلا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است. از شب گذشته برخی اسامی به عنوان گزینه های مدیرعاملی استقلال مطرح شده اند از جمله سعید آذری و مصفطی آجورلو اما هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره فعلی آبی ها فعلا به هیچ گزینه ای نرسیده اند. روال قانونی به این شکل است که رئیس هیئت مدیره استقلال باید درخواست برگزاری مجمع این باشگاه را کند و سپس زمان برگزاری مجمع مشخص شود و در آن نشست در مورد مسئله مدیرعاملی تصمیم گیری شود. 

قرار است یکشنبه این درخواست از سوی مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به مالکان جدید داده شود تا زمان مجمع مشخص شود. تا مشخص شدن زمان مجمع امور باشگاه دست فرشید سمیعی است؛ البته شب گذشته علی خطیر در مصاحبه هایی عنوان کرده بود که هنوز ابلاغیه از هیئت مدیره دست او نرسیده اما مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به خبرنگار آنا گفت: بعد از بازی با تراکتور ما جلسه ای برگزار کردیم همان دیشب ابلاغیه به دست آقای خطیر رسید و امروز هم سمیعی به باشگاه می رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد