Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@01:47:10 GMT

تکذیب توقیف کشتی ایرانی توسط مصر

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۵۷۱۰۸

تکذیب توقیف کشتی ایرانی توسط مصر

رئیس اداره کانال سوئز اخبار منتشر شده درباره جلوگیری از عبور یک کشتی ایرانی حامل نفت به سوریه از این کانال را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، «مهاب ممیش» رئیس اداره کانال سوئز ضمن تکذیب اخبار مربوط به توقیف کشتی ایرانی حامل نفت به سوریه، گفت: «اداره کانال سوئز به آزادی کشتیرانی بین‌المللی در این کانال پایبند است و به همه کشتی‌ها اجازه عبور از این کانال جز در شرایط مشخص، داده می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

عربستان کشتی ایرانی را پس نمی‌دهد جزییات تازه از محموله نفت توقیفی ایران +نقشه

طبق گزارش کانال «صدی البلد» مصر، ممیش افزود: «نمی‌توان هیچ کشتی را از عبور از کانال سوئز منع کرد؛ تجارت نفت و تجارت سلاح هر دو مشروع است».

وی همچنین گفت که ممانعت از عبور کشتی‌ها در دو حالت رخ می‌دهد: نخست اینکه ابلاغیه‌ای از سازمان ملل دریافت کرده باشیم و دوم اینکه کشتی حامل مواد غیرقانونی باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس کشتی ایرانی کانال سوئز مصر سوریه سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) تصادف شدید یک پورشه در آمریکا (فیلم) انفجار و آتش سوزی در یک پمپ بنزین (فیلم)

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • هشدار مرسک درباره ادامه اختلالات کشتیرانی در دریای سرخ
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)