Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، ۸ شهر- حوزه در استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، کردستان، مازندران و هرمزگان میزبان برگزاری آزمون مرحله دوم المپیاد نانو خواهند بود.

آزمون مرحله اول، اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ به صورت همزمان در ۱۲۱ شهر حوزه برگزار شد که ۱۵۸ نفر برگزیده به مرحله دوم راه یافته و در نهایت، ۳۰ نفر از برگزیدگان مرحله دوم در مرحله عملی المپیاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون مرحله دوم دهمین دوره المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نیز ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز جمعه ۲۱ تیرماه امسال به صورت تستی-تشریحی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، مرحله سوم نیز با حضور افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره مرحله دوم شوند، به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی، دهه اول شهریورماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

کسب بیش از ۵۰ درصد میانگین نمره پنج نفر اول در آزمون مرحله اول، شرط ورود به مرحله دوم است و ۳۰ نفر برتر مرحله دوم به اردوی مرحله سوم راه پیدا خواهند کرد.

باشگاه نانو برای بالا بردن سطح آمادگی داوطلبان برای حضور در آزمون مرحله اول المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو، ۳ آزمون آزمایشی مجازی آمادگی المپیاد برگزار کرده است.

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزی و همچنین پرورش و هدایت دانش‌آموزان مستعد توسط باشگاه دانش‌آموزی نانو برگزار می‌شود. المپیاد دانش‌آموزی طبق تفاهم‌نامه منعقد شده بین ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان از امسال با تأیید و همکاری این مرکز برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه برگزیدگان این المپیاد مطابق با آئین‌نامه‌های بنیاد ملی نخبگان، از امتیازات این بنیاد نیز برخوردار هستند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر علمی این کنگره علمی گفت: این کنگره علمی-پژوهشی باحضور بیش از ۱۴۰ دانش آموز برگزار شد و از بین ۷۴ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۵۶ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.
سید امین سیحون افزود: «ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی» «ساخت و بررسی دهان شویه گیاهی برضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس» «رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان» «بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب» «ساخت جارو برقی هوشمند» «تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان» از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.
سومین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی پژواک با هدف شناسایی علایق و استعداد‌های دانش اموزان - تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی در دوره اول متوسطه این مجتمع در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در دو قسمت سخرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد