Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی نیا گفت: نقش موثر شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی در کاهش تصدی‌گری دولت را مهم برشمرد و گفت: اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن صالحی ‌نیا» امروز(۱۹ تیر)در نشست بررسی اجرای قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه نقش شرکت‌های خدماتی بسیار موثر بوده و واگذاری شهرک‌های صنعتی به خود صنعتگران و راهبری و نگهداری امور و ارائه خدمات را بهبود بخشیده است، گفت:شرکت‌های خدماتی امکان هم‌افزایی یک سازمان توسعه‌ای را با دیگر سازمان‌های مرتبط تسهیل می‌کند و این ظرفیت در حوزه صنعت بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستلزم تعامل همه‌جانبه با صنعتگران بوده که شرکت‌های خدماتی این نقش را به خوبی ایفا کردند و سازمان مربوطه هم به عنوان پشتیبان آن‌ها اختیارات لازم را در اختیار آنها قرار داده است.

 

صالحی‌نیا با بیان اینکه راهبری شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی مهمترین وظیفه آن‌ها است، تصریح کرد: شرکت‌های خدماتی از تمام ظرفیت‌های مختلف استفاده کنند و راهبری، حفظ و نگهداری تجهیزات شهرک را یک ضرورت بدانند تا تمام صنعتگران از مزیت‌های شهرک‌های صنعتی بهره‌برداری کنند.

 

وی بیان کرد: در راستای تحقق و اهمیت اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و کاهش تصدی‌گری دولت و ایجاد زمینه حضور حقیقی بخش خصوصی در عرصه اقتصاد کشور، واگذاری و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی واگذار می‌شود و خراسان رضوی جزو استان‌های پیشرو در این عرصه است.

 

۱۶ شهرک و ناحيه صنعتی خراسان رضوی به شركت‌های خدماتی واگذار شده است

 

«مسعود مهدی‌زاده‌مقدم» هم در این نشست ، گفت: شهرک‌های صنعتی فضای مناسبی برای کسب و کار دارند و واگذاری آن‌ها به شرکت‌های خدماتی این فضا را بهبود می‌بخشد تا اجرای طرح‌ها، برنامه‌های راهبردی و امور شهرک و ارائه خدمات با همفکری بیشتر صنعتگران انجام شود.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: شرکت‌های خدماتی در راستای تسریع بخشیدن و خدمات‌رسانی بهتر به واحدهای صنعتی مجدانه پیگیر مربوط به صاحبان صنایع هستند و با تلاش و تکیه بر تجارب خود نقشی مهم در جهت رفع مسائل شهرک ایفا می‌کنند.

 

وی ضمن اشاره بر ورود جدی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بر واگذاری مدیریت این شهرک‌ها و نواحی استان به شرکت‌های خدماتی، اضافه کرد: بر اساس قانون، مديريت شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید به شركت‌های خدماتی واگذار شود كه تاكنون ۱۶ شهرک و ناحيه صنعتی در استان به شركت‌های خدماتی واگذار شده است.

 

مهدی زاده مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به واگذاری مدیریت شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شرکت‌های خدماتی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان همچنان به عنوان دستگاه ناظر عالی با تشکیل سالیانه مجامع عملکرد و بودجه، علاوه بر حمایت از هیئت‌ مدیره شرکت‌های خدماتی بر روند امور آن‌ها نیز نظارت می‌کند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت رئیس قوه قضاییه آذربایجان غربی آیت الله حسینی شاهرودی جشن های دهه کرامت حجت الاسلام ارزانی زلزله مسجدسلیمان استان مرکزی مسجد شهرک های صنعتی سازمان صنایع کوچک خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری

تین نیوز

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از واگذاری کلیه امور خدمات مرتبط به سرویس مدارس (مدیریت، بازرسی و نظارت) به شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیمان باباخانی امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: حسب ابلاغیه از سوی معاونت توسعه و امور شهری، روستایی وزارت کشور و پیرو پیگیری های به عمل آمده در راستای ساماندهی امور سرویس مدارس این کلان شهر، از امسال کلیه امور مرتبط به سرویس مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز واگذار شد.

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز با تقدیر از تعامل و همکاری آموزش وپرورش در سنوات گذشته، برنامه ریزی های انجام شده در خصوص محاسبه نرخ شهریه سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ را تشریح کرد.

باباخانی گفت: برنامه ریزی ها و برآوردهای لازم در این خصوص انجام شده و نرخ پیشنهادی برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال شد.

وی با ابراز امیدواری از ساماندهی هرچه بهتر امور مرتبط به سرویس مدارس افزود: شهرداری شیراز در دومین سال متوالی، نرخ پیشنهادی سرویس مدارس را حدود ۶ ماه زودتر از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تنظیم و برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال می کند.

باباخانی گفت: در راستای تحقق درآمد واقعی و متناسب برای رانندگان سرویس مدارس، محاسبات و برآوردهای دقیق انجام شده و امیدواریم با برنامه ریزی های لازم گام مؤثری جهت ممانعت از تضییع حقوق رانندگان شریف و زحمتکش و همچنین اولیاء دانش آموزان برداشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز همچنین از آموزش های تخصصی رانندگان سرویس مدارس با همکاری سازمان فنی و حرفه ای خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • چالش‌های آوج در مسیر توسعه
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟