Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دغدغه اصلی دستگاه قضائی و نیز مقام معظم رهبری کاهش جمعیت کیفری و اجرای طرح‌های مجازات‌های جایگزین حبس است. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی بعد از ظهر امروز در بازدید از زندان گرمی اظهار داشت: دغدغه اصلی دستگاه قضائی و نیز مقام معظم رهبری کاهش جمعیت کیفری و اجرای طرح‌های مجازات‌های جایگزین حبس است که به همین دلیل از مسئولان و متولیان مربوطه انتظار داریم در این زمینه نهایت سعی و تلاش خود را در تحقق این اهداف به‌کارگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اهمیت به اصلاح فعالیت‌های تربیتی و دیدار چهره به چهره با زندانیان کمک شایانی در اصلاح آنان به دنبال دارد بیان کرد: درصدد هستیم از تمام ظرفیت خود برای این که بتوانیم تاثیرگذاری هر چه بیشتر و بهتر داشته باشیم استفاده کرد و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی را نیز مبنای کار قرار دهیم.

رئیس قوه قضائیه: مشکلات دستگاه قضائی در استان مرکزی بررسی و رسیدگی می‌شودتوجه به بحث اجرای بخشنامه زندانیان مهریه مورد توجه دستگاه قضائی اردبیل استکاهش تعداد زندانیان برای اولین‌بار در 9 سال گذشته به کمتر از 200 هزار نفر

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مددجویان نیاز به دلداری و همدردی برای تربیت و اصلاح دارند و رسیدگی به مشکلات آنان نیز اولویت اساسی است که به همین منظور در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی در دستور کار قرار دارد که امید می‌رود تبعات خوب و نتایج مثمرثمری داشته باشد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اهدافی که از بازدید زندان‌ها به دنبال داریم این است که بتوانیم مشکلات زندانیان را بدون واسطه و سریعا انعکاس‌دهی کنیم و پس از در جریان قرارگیری مشکلات برای رفع آنان چاره و راهکار مناسب بیندیشیم و در زمان مناسب آنان را رفع کنیم.

عتباتی تصریح کرد: خوشبختانه بازدید از زندان این شهرستان نیز نسبت به بازدید قبلی پیشرفت‌های خوبی را نشان می‌دهد که این مسئله نیز به نوبه خود شایسته تقدیر و قدردانی به دلیل انجام اقدامات بی‌شائبه مسئولان مربوطه است که در این زمینه نهایت همکاری را با ما داشته‌اند.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۵۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور دارند.

امروز وزیر کشور در بازدید از این نمایشگاه به غرفه استان اردبیل رفت و از فعالیت های اقتصادی استان بازدید کرد و در جریان روند اجرای زنجیره ارزش در استان اردبیل قرار گرفت.

طرح راهبردی زنجیره ارزش دومین سال است که در استانها اجرایی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل